Világvége kedden

 2008.10.13. 21:19

Munka közben ráér az ember ezért internetezik. Én pl Arany Laci honalpját ovlastam ahol cseppet sem meglepve láttam hogy holnap világvége. Biza. Mert jön a Galaktikus Föderáció a fényhajóival. Legalább akkor reggel nem lesz sötét... De ha fel mernek ébreszteni akkor satu nekik... Ha már egyszer jönnek azok a tetű fényhajók legalább csendben csinálják mert van aki dolgozni megy és reggel még aludna hogy kipihenje magát! Ha már annyira békével jönnek akkor legalább egy rekesz sört hozzanak tanúbizonyságként... vagy egy 3 mellű marsi nőt.
Maga a mester (Arany Laci) elhatárolódik ettől az elmélettől. Már a világvégétől, azt nemtudom hogy a sörrel és a nőkkel hogy áll.
De hogy vonzza a barmokat az egyszer biztos. Azért csak hogy lássátok, én készülök a világvégére, elmondom hogy vettem egy üveg pálinkát és megittam barátnőmmel a hétvégén volt egy pásztoróránk és a bugyiját feldobtam a lámpára dísznek, eljátszottam gitáron a sors szimfóniát és elmentem wc-re is. Megetettem a keselyűket és írtam egy posztot...
De stop, há én most elkezdtem gondolkodni. Lehet hogy nem is lesz világvége... Csak pár idióta kitalálta hogy felhívja a csajok figyelmét mert krízishelyzetben többet szexelnek.
Nekik adnék egy pár tippet:
Fürödjetek meg, költözzetek el anyátoktól, dobjátok ki a macskátokat, mondjátok le a WoW előfizetést és éljetek bakker!

 

Címkék: ufo idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.14. 00:38:52

huha, annyi minden kimaradt még az életemből, nem vadásztam szigoruan védett állatokra, nem közösültem kínai nővel, nem ettem még buggyantott tökös hallevest
mondjuk az este elég lesz ahhoz hogy ezt megoldjam, bár nem tudom hol találok tökös halat

Bazsiahegyről 2008.10.14. 07:18:39

hát még van egy kis időd pótolni... siess

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.14. 13:31:05

hát már fogy a mai nap de sebaj igyekszek :-))
süti beállítások módosítása