Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

No jön az újabb széria, csak hogy ne legyen hiány és tudatlanság...

A lányokat mennyire zavarják a fiun a pattanások?
- Ha vak akkor még élvezheti is, míg te tapizol ő olvas...teljesen praktikus...
- Szerintem egyáltalán nem, közösen ellakmározhatnak rajtuk...

Más is van, aki ilyen? Én egy olyan fiú vagyok, aki azt élvezi, ha lányok (és csak lányok) kinevetik, és megalázzák..
- Van, de azok idiótáknak hívják...
- Kár hogy csak a lányoknál élvezed... mi is jót röhögtünk...

A fiu akivel buliban nagyon elvoltunk (csók), most már nem is érdeklem. Náluk voltam tegnap és rám se nézett, de lehet hogy csak szégyellte a házukat és zavarba volt. Szeretne lefogyni. Segítsek neki ebben és akkor feloldódik?
- kijózanodott a buli óta... adj neki szeszt az megoldja a gondokat...
- A ház hogy jön ide csaje? :D Vagy ő a ház?

Ilyen korban miket lehet csinálni? Mármint, mint ugy értem, hogy fiú lány. Amugy 13 éves vagyok, de nemsokára 14
- fogócskázni, de nemsokára megfoghatod a kezét...
- Hát egyes rasszoknál gyereket, amúgy meg kissámlit.

Kinek melyik szerepjátékos jelmez jön be szexnél? Rendőrnő, nővérke, iskoláslány?
- a boncorvos és az esőkabátos kikötőőr kimaradt a felsorolásból...
- Freddy Kruger és Massza meg esetleg Godzilla...

Hogy lehet úgy szeretkezni lovaglópózban, hogy 2 perc után ne fáradjak el?
- Kösd ki a lovat...
- Remélem tudod hogy a lovaglópóz nem arról szól hogy úgy csinálsz mint a lovak... Teleszarod a placcot, nyihogsz meg rúgkapálsz.

Ilyen fiatal lányok kis szerelemi bánatokkor mindig azt mondják meg akarnak halni meg megölik magukat de mitöl van ez?
- mert hülyék mint a hintalószar
- Angol tudósok bebizonyították hogy azért mert ilyenkor a kislányok agyában elhalnak az utolsó agysejtek.

Valójában mire való a nászéjszaka és mit szoktak a házaspárok akkor csinálni?
- Arra, mint minden éjszaka, ilyenkor jól lehet leguánra vadászni, általában ezt is szokták csinálni...
- Közösen olvasnak minket hogy megtudják mit is kell csinálni...

Gáz ha a barátnömnek szörös a keze? Engem csak akkor zavar ha társaságba vagyunk!
-abszolute nem gáz, a jeti egy aranyos és kedves állat, csak szőrös a teste, de ha puha a bundája az enyhítő körülmény...
- Most elképzeltem egy beszélgetést köztetek...:
 - Gyere csak szerelmem!
 - Öüöüöúúúúáááááááááá!
 - Ugyan Csubakka drágám ne csináld már...

Címkék: szex sex kérdés felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.13. 12:43:08

Hááááát....úgy látom, nem fogytok ki nemnormális-idióta-éretlen-mulyabambabéna kérdésekből!!
De még szerencse, különben mi lenne velünk, kíváncsi olvasókkal?????

Fiorentina 2008.11.13. 12:52:18

Igaza van Alliterációnak :DDD Ez a párbeszéd ez nagyon ott volt :XDDDD

mokuss 2008.11.13. 16:35:28

Ilyen korban miket lehet csinálni? Mármint, mint ugy értem, hogy fiú lány. Amugy 22 éves vagyok, de nemsokára 23

xD

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.11.13. 17:52:17

Ilyen korban miket lehet csinálni? Mármint, mint ugy értem, hogy fiú lány. Amugy 22 éves vagyok, a lány a sírfelirat szerint meg 32.
Szerintem bejövök neki, de olyan hallgatag. Miről beszélgethetnénk? (Arany Lacit már próbáltam, de ugyanolyan hideg haradt. :()
Vagy inkább hagyjam az egészet a nagy korkülönbség miatt???

Bazsiahegyről 2008.11.13. 18:39:07

biztos 32 éves? :D vagy csak akkor volt annyi amikor meghalt... mer ugye ha 1943-ban volt 32... ott már azért filozófiai és életszemléleti különbségek is lehetnek...

Gyulimali 2008.11.13. 23:23:07

Húúú, ezen könnyesre röhögtem magam... Köszönöm!
"Angol tudósok bebizonyították hogy azért mert ilyenkor a kislányok agyában elhalnak az utolsó agysejtek"
süti beállítások módosítása