Zenei rovat 2

 2009.09.05. 12:26

Mivel az előző zenei ajánlásom forrása lefikázásra került, ezért saját kútfőből és original forrásból következzen egy régi kedvencem, a Sons Of Butcher előadásában a Fuck The Shit című szám.

 

Mivel nem mindenkinek veszi be a gyomra az ilyen durva szövegeket, ezért felteszem a cenzúrázott változatot. Ehhez annyit tennék hozzá, hogy talán ez jobb mint az eredeti.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucifR 2009.09.05. 18:21:18

@[Noise]: nekem nagyon sok minden megfelel, de nem azért járok erre a blogra, hogy más blogokról lopkodott postokat nézzek, magdianyusterminátor, a Kovbojok szerelmes dala is napiszaros, de ha jól emlékszem Rikárdó Vulkánival és klingoln haverjával is ott találkoztam. Ha csak ennyi a feladat én is jelentkeztem volna szerkesztőnek.

Prince Andrew 2009.09.05. 19:36:50

@LucifR: Én próbálok egyedi lenni, abban a sztoriban se az volt a lényeg, hogy más oldalról van a cikk(amit persze megemlítettem). Megteszünk mindent, hogy hozzuk a minőséget, ha lehet kicsit többet is. De ha kell, csinálhatok én is olyan bejegyzést, ahol nem kell a szövegre figyelni, csak nézegetni a képeket.
Ígérem, ha más oldalról származik az én cikkem, majd nagy sárga háromszöges táblával jelzem az elején.:)

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.09.05. 19:59:23

@LucifR: ne haragudj. megígérem, hogy többet nem olvasok napiszart. annyit azért hozzátennék, hogy kovbojok-at már azelőtt ismertem, mielőtt a napiszar elindult volna. bocsánat, hogy értelmes humort próbáltam ide bepostolni, és nem napiraj és napimittoménmiafaszomat keresni.

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.09.05. 20:00:03

@[Noise]: és most várom a hozzászólásokat ehhez a posthoz!

LucifR 2009.09.05. 22:25:36

@Prince Andrew: a te cikked jó volt, nem napiszar másolat!
@[Noise]: hiába ismerted előtte is őket (mint mi is sokan) ha agyhugykőre fél nappal azután kerülnek fel, hogy a napiszaron megjelenik....
napiszart is olvasok, és így cink 2 szer ugyanazt megnézni, itt legyenek a cikkek egyediek, mint korábban
@[Noise]: ehhez a cikkhez a komment:
f*** the f***ing s*** XD
süti beállítások módosítása