Céges buli

 2009.11.28. 09:13

Hát ez egy igen jeles alkalom, minden dolgozó számára, a határtalan piálás, a főnökkel való bratyizás és a kétpofára való zabálás ünnepe. Mi is ilyen bulira voltunk hivatalosak, és meg kell mondjam jó volt :D
Krónikája:
Amikor odaértem benéztem az ablakon és azt láttam hogy a rokkantak is most tartanak összejövetelt a szomszéd teremben. Mivel ekkor már jókedvemben találtak, odafújtam párszor az ablakra és rajzoltam nekik :D De a szemetek behúzták a függönyt... Lehet nem találták illendőnek azt a két cicit... Bár a franc tudja.
Aztán szépen sorban elkezdtek szállingózni a kollégák. Ők már jól érezték magukat eléggé erőteljesen, amiből kideriváltam hogy már bepálinkáztak, de olyan mértékben hogy még a felakasztott szarvasaganccsal is kezetfogtak. Na mondom ennél nagyobb baj ne legyen.
Jöttek sorra a jégerek és lassan az egész társaság átalakult tudósegyletté. Szerintem simán megfejtettük volna az élet értelmét, vagy ha nem vajazókést adnak még műtünk is.
De innen jütt az érdekes rész: benéztünk a szomszéd szobába. Látom hogy egy tolószékes öreg bácsika táncol. Na ilyet utoljára akkor láttam amikor a budapest tv...

Na de félre a morbiditást, kimentünk rágyújtani páran. Ekkor találkoztunk szembe egy másik öreggel aki az ajtóban ült és nézelődött. Ez még a kisebbik baj, aztán meg is szólalt hogy jajj fiatalemberek vigyázzanak mert fáj a falábam... Na mondom ez igen. És mitől fáj belement a szú? Mondjuk ez a faaláb kocsmai verekedéseknél előny, emrt baromi nagyot lehet vele ütni. És ha eltörik, nem kell mentőt hívni sem, csak szerezni egy asztallábat.
Aztán egyik kolléga bemerészkedett a konyhába is... Valami pult alól szerzett pálinkát és azt kínálgatta mindenkinek hogy milyen finom. Mondtam neki hogy igazán kár volt kihozni, aztán amikor megittam tényleg úgy éreztem. A fél szememmel elkezdtem sírni a másikkal meg láttam Májkel Dzsekszont denszelni a parketten.
De mivel későre járt már, vagy korán volt, ez csak nézőpont kérdése, ki-ki nyugovóra tért. Szóval summázva: Pult alól pálinkát csak gyónás után, és ha élőben akarsz mátrixos mozdulatokat látni mindenféle trükk nélkül akkor olyan buliba menj mint ami a szomszédban volt...
 

Címkék: vélemény beteg hülyeség pihent napi mocsok agyhugykő sütiszörny cseveg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása