Bútoralkatrészvadászat

 2013.01.14. 17:07

Igen, tönkrement a kihúzható szekrényajtóm kereke. Ez alapjában véve nem tragédia, az viszont már inkább hogy hétfő délután 4 előtt egy 200 000-es nagyvárosban ne lehessen kapni hozzá semmit, de úgy semmit mint ahogy a román expedíciós erők semmit nem hagytak a Duna vonaláig bezárólag. Munkám végeztével beültem a kocsiba, ami nem az enyém és nem is én tankoltam, továbbá nem is én takarítom sőt! egyiket sem akarom elvégezni a tulajdonos helyett. Nekivágtam első úticélomnak: hm Praktiker. Az út már egészen járható volt, a korisok csak úgy suhantak el mellettem, csupa dupla leszúrt rittberger meg miegymás keretében. Üvölt a zene, üvöltök én is, de végülis nem csúsztam bele senkinek a seggébe. Bemegyek a Praktikerbe, keresek... nincs. Megkérdezem a legközelebbi jómunkásembört, szerinte sincs, de nagyon együttérzően néz. Próbáltam okoskodni hogy akkor ő hova menne ha olyat akarna menni amit én, azt mondta hogy Baumax, úgyhogy Hey Ho Let's GO! Belevágtam mint hülyegyerek a papírcsákóba. Repesztek, repesztek, repesztek egyhelyben mert a kerék csak pörög alattam, a hó meg nem enged. 
Miután ezt leküzdöttem tényleg nekivágtam, és meg is érkeztem. Itt azt mondták hogy hát volt ilyen nekik, nem is kevés de most nincs és nem is lesz már, viszont ha akarok ilyet venni akkor menjek át a Kikába. Mondtam egy rövid köszönömöt és egy halk hálaimát, aztán a siratóasszonyok kórusával mentem tovább.
Next stop: Kika. Megmutatom mit keresek, okosan visszakérdeznek hogy pont ilyet keresek-e? Mondtam hogy nem, olyat keresek ebből ami nincs eltörve. Erre közölték egy kaján félmosollyal hogy háhá a fiatalember nem jó helyre tetszett jönni. Menjek a fogalmam sincs milyen utcába, a boltba ahol van minden. Feladtam a reményt, de teljesen. Téptem tovább a GPS segítségével, meg is érkeztünk zárórára. Egy vén szaki áll kinn az ajtó előtt és nagy rössel csukogat. Előadom neki a farbát, feltolja a szemüvegét a homlokára. Ami ezután jött az könnyeket csalt a szemembe.
"Fiatalember, én ilyet nem tartok, de ha elfogad egy tanácsot akkor nézze meg a Praktikerben!"

Címkék: vélemény mese töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása