2013.01.14. 13:27

Leesett az első komolyabb hó és ezért úgy kell csinálni mintha eljött volna a világ vége vagy legalábbis mintha Chuck Norris Oscaresélyes lenne. Tél van, Hó van. Dolgozzuk fel kérem. Jöjjenek a hótolók a sózógépek, aztán nincs itt semmi látnivaló kérem, oszoljunk! Ez nem az orosz tél ahol -40 fokok vannak és még a mikróbák is csak télikabátban vodkával mozognak. Nem értem hogy a buszoknak 5 cm hóban miért kell alsó hangon 10 percet késnie, a hótolók miért nem tudnak elindulni? Ja hogy kérem elakadnak...
De végül is lehetne rosszabb, mint mindig. Próbáltam menteni a helyzetet és beálltam én is havat lapátolni, persze nem egészen ad hoc módon hanem galádul előre tervezetten. Annyira jól sikerült az akció hogy kettőt léptem és lapáttal a kezemben mint valami rosszul sikerült Tom & Jerry részben, hanyatt estem. Nem egyszerűen rossz volt, hanem hideg és fehér is. Fél percig levegőt sem kaptam, aztán gondoltam hogy már úgy is mindegy bekaparom magam hóval, aztán pihizek még egy picikét. Kis barátaim még jótékonyan szórták rám pár mázsát hála égnek. Ebből is látszik hogy törődnek velem. Amikor észhez tértem elindultam minél messzebb onnan. Mindezek után csak hogy jó legyen meg tegyek ln is valami jót is kevéske földi létem ideje alatt, kiások mégegy folyosót a hóba. Ártatlanul lapátolok, amikor előtűnik a 7 törpe és éneklik hogy "hej hó, hej hó ez egy törpe induló..." Itt újra megijedtem és ismét dobtam egy hátast döbbenetemben. Ennél jobban csak akkor ijedtem meg amikor a fejem mellett 2 centivel becsapódott a hólapát. Felkeltem és otthagytam hogy rohadjon meg az egész ahol van Tegyék fel Vaterára, hordják a Dunába adják a rászorulóknak a sivatagban.

Címkék: vélemény beszámoló agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása