Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mitől fél a férfi szex közben

 2009.05.20. 10:31

Hát mostmár ezt is tudom a Napi ász jóvoltából. Kapazskodjatok...
1. félelem:"Nem vagyok olyan jó az ágyban, mint az exe."
bazsiahegyről: Már nem azért de van olyan szex közben erre gondol? :D Hát ki nem szarja le az exet...

NH: igazából én mindig a volt csajomra gondolok, sőt néha megesik hogy Pamelét vagy épp Donatellácskát képzelem a csajom helyére.... Ti nem csináltok ilyet?

2. félelem:"Nem jó a testem."
bazsiahegyről: Baszki... Lehet hogy csak én vagyok ilyen szűklátókörű de szex közben nem érdekel igazából a saját testem :P Ha két cici leng az ember szeme előtt akkor ki nem szarja le a testét? :P

NH: a csajom szerint (meg persze Donatellácska szerint is) nekem van a legjobb testem a világon, főleg ha szétkenek rajta egy kis uborkalevet. Amúgy meg sokkal jobb, ha 3 cici leng az ember szeme előtt.

3. félelem: "Nem úgy érintem meg, ahogy ő saját magát."
bazsiahegyről: Hát az biztos. Mer én ugye döglöttcsirkével próbálkozok simogatni, meg amúgyis a hullákkal szoktam csinálni. Azoknak mindegy hogy érek hozzájuk, nem mászkálnak el, nem hangoskodnak közben.

NH: Jah szóval ezért nem szereti amikor előveszem a kilencágú faszkorbácsot? Nem tudtam, sorry baby!

4. félelem: "Túl fáradt vagyok, hogy teljesítsek."
bazsiahegyről: What the fuck? Akkor mit kell teljesíteni ha alul van? Csak feküdj szépen majd én dolgozok :P Istenem...

NH: Azért óvatosan ezzel a fekszem és dolgozz babám dologgal. Mi van ha a csajod épp 200 kiló? Akkor én jobban szeretnék fent lenni, vagy épp valami előnyös helyen ahol hajtogathatok rá valamit...
 

Címkék: ajánló szex betegek bulvárkomment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D4M13N 2009.05.20. 11:32:27

Nem azért,de az elsőhöz csak annyi,hogy én szex közbe nem gondolok egy fájlkiterjesztésre.Na jó néha a zip-re de csak ritkán.

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.20. 11:40:06

@D4M13N: Nekem a gzip jobban bejön, sőt a kedvencem a tar.gz...

Bazsiahegyről 2009.05.20. 11:44:53

hm... ciciketciciketciciketciciketciciketciciketciciket
ciciketciciketciciketciciketciciketciciketciciketciciket
ciciketciciketciciketciciketciciketciciketciciketciciket
na ez az én véleményem :P

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.20. 11:46:43

Remélem sörmester úr nem gond, hogy hozzátettem a saját véleményem is...

Bazsiahegyről 2009.05.20. 12:13:28

egyáltalán, sőt ha jönnek a felvilágosítások azt is egészítsd ki :P

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.20. 12:14:02

Adhatnál linket, hogy honnan nézed a kérdéseket hozzá és csinálnék én is!

Bazsiahegyről 2009.05.20. 12:33:31

okés, beírtam a címet, ott van az admin felületen a posztok között :P top széklet így más nem látja

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.05.20. 13:15:43

gyakorikérdések.hu

és most karóra lehet tűzni, mert elárultam a titkot :)

Bazsiahegyről 2009.05.20. 13:30:59

hát a karóbahúzásod külön posztot fog kapni :P remélem megérte :D

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.05.20. 14:56:30

persze, híres leszek!

/amúgy bocsi, de igazából tök mindegy honnan van, mert nagyon jó:)/

Bazsiahegyről 2009.05.20. 15:43:11

annyira nem mindegy mert ha tudják akkor inkább oda mennek olvasni mint ide :P

Izsi · http://bolhatojas.blog.hu 2009.05.20. 20:42:28

a 200 kilós csaj alul kell legyen, és kell hozzá lisz, keresni a nedves részeket

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.05.21. 16:12:01

@Bazsiahegyről: azért nem ugyanaz a kettő! az ottani válaszokon halkan kuncogok, az ittenieken meg visítva epilipsziás rohamolok :D
süti beállítások módosítása