Pár szó estére

 2009.08.22. 20:49

Újra itt.
Tegnap házibuli volt nálam, annak örömére hogy a héten először van péntek.
Lassan hagyománnyá válik, hogy augusztus végén megrendezésre kerül az AndrewStock fesztivál...sátorral tele az udvar, megy a hússütés, a fűben vizipipa bugyog...tiszta hippihangulat. Egy külömbség volt csak: más fesztivállal ellentétben nálam volt fürdési lehetőség :D Van egy nagy medencénk felállítva, és sok ember megfelelően ittas állapotban élt is ezzel a lehetőséggel. A buli statisztikája: 26 ember, 6 kg hús, 8 liter tömény, 2 tálca sör.

Ismét sikeresen tudtam teleportálni.
Van egy olyan állapot, amikor már eleget ittál, és nehezedre esik minden mozdulat, de tudod hogy muszály elindulnod. Na ekkor kell teleportálni. Megkérsz valakit, hogy hozzon egy deci rövidet. Gyorsan lehúzod, és otthon ébredsz. Vagy egy haverodnál. De mindenképpen fedett helyen.
Vannak viszont mellékhatások. Az legfontosabb, hogyha nem sajátítod el kellően ezt a képességed, akkor nem oda fogsz teleportálni akartál. A másik mellékhatás, hogy a tér-idő ugrás miatt esetenként fájhat a fejed, és erős hányinger lesz úrrá rajtad.
Nekem szerencsére nem esett semmi bajom, és sikeresen beteleportáltam egy sátorba.

Ennyi volt Andrewból mára. Legyetek jók, mindig írjátok meg a leckéteket, és egyetek sok gyrost! :D
 

Címkék: beszámoló agyhugykő andrew mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N@gy 2009.08.22. 22:00:42

Teleport Lover :D szeressük gyakran van folyamodva ilyen lehetőséghez

PrincessConsuela 2009.08.23. 13:55:09

26 emberre csak ennyi pia fogyott? legutóbb én egyedül megittam 6 deci vodkát meg fél üveg fütyülőst, és még csak nem is voltam nagyon részeg csak emelkedett hangulatú.:D (L)ÁF Gólyatábor 2009(L)

Prince Andrew 2009.08.23. 14:03:11

@PrincessConsuela: Én kérek személyesen elnézést XD Amúgy a listából kihagytam azokat, amiket a később érkező vendégek hoztak (ásványvizes flakonba házi rettenet, stb), de sajna ezekre már nem nagyon emlékszek :D De jó buli volt, mindenkinek tetszett. Ma fogjuk két haverommal folytatni az ivást, mert még maradt fél üveg tequila, és annak el kell fogyni :D

ÁF Gólyatábor? Az merrefelé volt?

PrincessConsuela 2009.08.23. 15:02:22

@Prince Andrew: Nagyon helyes. igyatok csak, bár nekem ez a 3 pasi plusz tequila kombo elég meleg.:D

Verőcén voltunk aug.12-16ig

PrincessConsuela 2009.08.23. 15:03:48

miért tűnik el kommentem?O.o

PrincessConsuela 2009.08.23. 15:04:46

most meg itt van. @&#$Łßł

Prince Andrew 2009.08.23. 16:04:30

@PrincessConsuela: 2 Pasi, egy csaj, és úgy tequila...és ne tessék semmi rosszra gondolni :D
A kommenteket meg folyamatosan rabolják az UFO-k. Ezt a jelenséget korábban is tapasztaltam.

ValentEin 2009.08.28. 23:08:53

Nagy Buli volt az biztos.:D:D
Szegény Roli meg a Tequila :D:D
süti beállítások módosítása