Görkori

 2023.02.21. 10:02

Viszonylag sok idő telt el azóta, hogy csak magamnak írtam bejegyzéseket, és ezek is arról szóltak max, hogy mit kell venni a boltban. Hazudtam. Az idő bámulatosan relatív dolog, mint a férfi nemiszerv, vagy a Disney feliratok. Az utóbbi kettőn elég nehézkes lehet állítani időnként. De, hogy mentsem magunkat, aki számára kicsi, az vegyen szemüveget, vagy üljön közelebb, vagy keressen más szolgáltatást. Szóval, amióta nem jelentkeztem, kiderült pár dolog az életemmel kapcsolatban, ami felett elég nehézkes továbblépni, de ezekről majd később mesélek. Francokat... Most! Mivel kezd az idő szép lenni, egészen gyakran, még a Nap is süt, kislányom jelezte igényét a görkorija kipróbálására. Mondtam, hogy nekem is van, az enyém zöld. Az övé meg rózsaszín, tehát az a görlkori. Fel is vettük őket, lebotorkáltunk a lépcsőn, és még mielőtt a kapun kimentünk volna, nem mentünk ki, mert apa nem akarja, hogy a szomszédok lássák, hogyan hal meg a maradék méltósága. Előbb kicsit gyakorlunk, aztán megyünk teljes értékű mozgássérültet csinálni magunkból. És hát, ez a mutatvány egészen jól sikerült, kár tagadni. Nettó 3 perc után estem el úgy, hogy a jobb térdem teljesen hanyagolta az életigenlő elhelyezkedés minimumát. Igen, kifordult. De, emeltem egyet rajta, hogy lássam, mennyire siessen a mentő, és ebben a pillanatban, visszatért a helyére egy kattanás kíséretében. Megnyugodtam, nagy baj nem lehet akkor, ideje felállni, mert a föld attól még hideg, hogy nincsen hó. Ez a művelet annyira esett jól, mint parázsba csapni a...z egyik testrészemet. Azért bementem a házba, de menet közben gallyakat tördeltem a görkori rituális megégetéséhez. A honvédségnél eltöltött évek alatt a szervezetemben felhalmozódott gázolaj és benzin, kikönnyezett elegye, majd jó lesz gyújtósnak...

Ez mindenesetre, nem egy egyértelmű jel arra nézve, hogy nem tudok korizni, ez csak arra jel, hogy soha többé nem fogok. Azt is utálom aki a korizást feltalálta. Amúgy van egy 43-as férfi görkorim eladó. Zöld és szürke. 3x használt....

Címkék: ajánló web beszámoló hülyeség poén kérdés pihent fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Görkori

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása