Tankcsapda vallomás

 2022.06.08. 08:23

Tiszelt "a bejegyzés olvasói a jövőben"!

Ezt most tulajdonképpen az ominózus alkotás megjelenése után írom, június 4-én. Amire ezt olvassátok, talán már megnemesült ez az alkotás és a zenekar legjobbjai között emlegetjük! Mit röhögsz baz+? Fakk det attitűd! Igazi lázadók ők! 

Csak szopatlak, ne aggódj... Gyerekkoromban imádtam a Tankcsapdát orrvérzésig, jobban mentek a dalszövegeik mint József Attila versek, hisz úgy éreztem, most megmondták a tutit. Aztán ez elmúlt ám, akkor már teljesen, amikor a klippforgatásukon statisztáltam és kivágtak a végleges műből. Na jó, nem akkor... "leszarom a szobámat és nem csinálok rendet". A hitelesség tetőfoka volt számomra ez a sor, úgy voltam vele, hogy jó akkor kössssssssz, én inkább rendet raknék. Nagy meló volt a félig lebomlott, felfújható birkákat kivonszolni... És az a szag... Ez annyira szívembe mart, mintha egy punk azt mondta volna, az az anarchia... Mégsem annyira jó ötlet... Azok kedvéért, akik nem járatosak a RóKeR szubkultúrában: adott egy zenekar akik beintenek mindenkinek, beszólnak mindenkinek, azt csinálják amit nem szabad. Igen, széthányják a lakásodat, odakulálnak minden sarokba és lehányják... Amikor rákérdezel a dologra, akkor meg beintenek. Na, ebből lett idővel, a cipővel nem lépek a szőnyegedre, tudnál adni egy házipapucsot kérlek? Az én szívemnek kedves dolog az udvariasság mondjuk, de szomorúsággal tölt el, hogy eddig jutottak. Nem, nem a zenével van bajom, a rap része hidegen hagy, valamint a 3 akkord is. Ahogy olvastam a szöveget, előjöttek a problémáim. A szöveg lényege a BaZmEg. De vagy 70x... És még angolul is. Ez nem lázadó emberek, ez proli. Páran ezt szóvá is tették ilyen olyan fórumokon (youtube ~30e dislike) és a fenenagy lázadók elkezdték a negatív kommenteket törölni. Ami igazán felnőtt hozzáállás, főleg azoktól akik saját bevallásuk szerint akkora punkok, hogy mindig megmondják ami a szívüket nyomja. Mi egyszerű halandók meg fogjuk be, ezt hagyjuk meg a magyar rokkzene anyagi nerteseinek. Aztán jött, hogy nyilatkozatban elküldtek mindenkit a picsába, akinek nem tetszik amit csinálnak. Meg amúgy is... Ők aztán maguknak zenélnek. Hja kérem... Én speciel eddig sem vettem a cd-iket, vagy a Tankcsapda szagú színes radírt, de nem érzik, hogy innentől kezdve a MOL kutakon fog elrohadni amiből meggazdagodtak? Aztán 6 millióért mennek koncertezni, ami szívük joga. Minden produkció annyit ér, amennyit adnak érte ezek szerint. Viszont nézzük ezeket a neveket: Agregator, Christian Epidemic, Dying Wish, Salvus, Archaic, Sear Bliss, Watch my Dying, Blind Myself és lehetne estig sorolni. Nem hinném, hogy az ő produkciójuk adott esetben 2 tálca sört érne, vagy benzinpénzt... Lehet velük beszélgetni, mert emberek maradtak a hangszeres tudásuk ellenére is és akkor jön a TCS aki elküld a picsába, 6 millióért lép fel és még csak rendet sem csinálnak a szobájukban. 

Mekkora bálvány....

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség poén feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Tankcsapda Fika Önérzet Letiltás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2022.06.08. 11:34:11

Az utolsó lemez amit megvettem az az Élni vagy égni. Egy kezemen megtudnám számolni hányszor hallgattam végig. Nekem már az egy akkora fos volt, hogy akkor engedtem el a tcs fonalat. Ma meg már nem ismerek rájuk, mások voltak régen.

Nevem senki. 2022.06.08. 11:39:18

Értem én hogy nem lehet egy egész életet végig lázadni, na de idáig süllyedni...? Ez a dal amiről itt szó van, gyakorlatilag egy tucat pop zene. Van-e még nekik lejjebb, vagy ez már a gödör alja?

Bazsiahegyről 2022.06.08. 18:26:27

@Nevem senki.: Nekem az Agyarország volt a vége. Amúgy az Agregatorosok kezdték így koncerten valamelyik számukat: "...és mindig van lejjebb, mert lent mindig van hely!" Ha ebbe belegondolunk, igazuk van sajnos.
süti beállítások módosítása