Halkalandok

 2013.01.11. 13:42

Ha már az állatoknál tartottam, vannak ám halaink is. Ez mondjuk nem tudom hogy hozadéka vagy deficite-e a tavalyi évnek. De én pl szeretem őket mert olyanok mint egy darab úszó tégla. Beledobálod őket az akváriumba, lesüllyednek, lesnek aztán...
...aztán elkezdik egymást lemészárolni. 1. kör: platti-k vs. neonhalak. Bedobtam a 8 neonhalat, akik vesztükre körülálltak egy plattit. Nem nem énekelték hogy Kör közepén állok, egyiket sem hívták Attisnak és még csak sámánhalak sem voltak. Ezt a körülállás dolgot a plattik kötekedésnek vették, és amire másfél óra múlva visszamentem már csak 2 db neonhalam volt amiből az egyik fél úszóval kalimpált a víz színén. Na mondom ez komoly volt mint Fásy Ádám utolsó fellépése. Eltelt közel 10 perc és a maradék kettő is eltűnt. 
2. kör: anci és a bújócska vb. Vettem egy algaevő halacskát azaz ancit. bedobtam és elkezdett süllyedni mint egy kő. Rátapadt az akváriumra, aztán másnapra eltűnt.
3. kör: guppik vs. molli-k. Ezt sem tudom igazából hogy történt, de van egy sejtésem hogy a halak igazából szamurájok voltak, igazi roninok. És amikor nem néztem oda mint a Júdea népe front öngyilkos osztaga leszúrták magukat a maradék meg "Rohadjatok meg ti szemetek!" felkiáltással megszűntek létezni teljesen nyom nélkül.
Innentől csak teóriáim vannak.
Teória 1.: mer jöttek az UFÓkok, aztán nyitottak egy feketelyukat és elvitték a halaimat és most valahol élnek az univerzumban ahol a válasz 42.
Teória 2.: megették egymást mert mégsem növény, hanem húsevők.
Teória 3.: bújócskáznak és a hunyó még nem talált meg senkit sem közülük. 

Probléma megoldása másképp. Egy kedves kollégám vett pár halacskát, és nem voltak elég színesek. Ezt a problémát feloldotta azzal hogy vett egy pár szép lila halat. Sziámi harcos halakat. Nos nem telt el 3 perc és már csak 2 hala volt. De szép lilák. Aztán hamar megdöglöttek ezek is mert éhen haltak.

Címkék: halak agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása