Templomjárás

 2013.01.21. 13:29

Back to the front ahogy a művelt busman mondaná ha nem csak kattogni tudna. Megint egy ház azaz egyház. Mivel szeretnék nősülni, és mindezt templomban tenni, ezért úgy döntöttem hogy magamra veszem mindegyik szentséget amit lehet még az utolsó kenetet is hogy lehessen templomi esküvőm. 
Eddig nem voltam nagy hívő, azt hiszem ezután sem leszek, és még csak nem is szórakozok jól közben. Végül is ki a fene akar vasárnap amikor a madár se jár a kocsmába se, meg máshova se mert picsa másnapos, templomba menni. Én, mint már kifejtettem. Viszont ha már ott vagyok próbálom a maximumot kihozni a dologból. Az első sorokban szoktunk ülni, asszony énekkari tag, én meg kottatartó. Nézelődök közben serényen, hátha magamra szedek valamit a koszon kívül. Eddig csak politizálást hallottam, meg nem éppen hitéleti útmutatásokat... Ami külön tetszik hogy a mise végén a pap közli hogy "A szentmise véget ért, menjetek békével!" a válasz rá pedig "Istennek legyen hála!" Na mondom főleg neki, de akkor más is unta már.
De hát nem is engem kell meggyőzni, az olyan lenne mint Mengelét felmenteni orvosi műhibaperben. Nekem elég hogy az öregasszonyok hisznek és tolonganak mintha a feltámadás lenne. De szó szerint lökdösik egymást, nesze neked szeresd fele barátodat, anyáznak mert irgalmasak. Pedig mákdarálóval is verhetnék egymást ugye. Van aki a paptól fogadja csak el az ostyát mert az úgy trú. Kb mint amikor a blekkmetálos csak a templom elé hajlandó szarni hasonló okokból. 
Aztán vannak még a koca templomba járók, akik csak ünnepekkor jönnek lásd Éjféli mise. Velük van a legkevesebb baj, de pl megpróbálták elérni hogy az Éjféli mise ne éjfélkor hanem mondjuk tízkor legyen.Mert ők csak 10-től 11-ig szeretik az Istent, 11-től meg aludni szeretnek. 
Aztán amit nem értek még: Miért szednek a mise alatt pénzt? Az Isten nem segíti meg őket? Na de mindegy én nem értek ezekhez a szakrális dolgokhoz... Akkor is csak felháborítottam mindenkit amikor megkérdeztem hogy az elsőáldozók kiválaszthatják-e hogy mit áldozzanak fel. Pedig már elkezdtem gyűjteni hogy vegyek egy kecskét...

Címkék: beszámoló hülyeség idióták hangyafarm agyhugykő bazsi mesél jézus megmondja így ne csináld

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása