Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Amikor semmi nem sikerül

 2022.10.14. 20:59

Van amikor semmi nem sikerül tisztességesen, még azt sem hogy valamit rendesen elszúrj. Pedig nagyon próbáltad. Na, akkor üdv a világomban ahol kiégett agyadban 2 agysejt krétával és romlott párizsis szenyával dobálja egymást, amíg azon vitatkoznak, hogy ki fingott. Szóval ez volt a távolmaradásom oka, ha valakit érdekel esetleg, ha meg nem... akkor gebedj meg és akkor is el fogom mondani. Kezdjük a warhammerrel és ezt rövidre is zárjuk, mert az ég világon nem fog olvasni senki, ha megint szóbahozom. Szóval túl jó vagyok holmi földi halandókkal ezt játszani, akik nem értik meg a játéktechnikai zsenialitásomat, háhh. Igen, béna vagyok, nem hívtak játszani és emiatt itthon egyedül vakargatom a régi modelljeimről a festéket, hogy újra tudjam festeni. Meg a falat nézem. Nem sírok! Én így nevetek és csak a hagyma bánt. Én így teljesedek ki, és? Jobb mintha állatokat preparálnék. Amik élnek. És üveges szemmel nézik mit csinálok. Igen üveges szemmel, mert az eredetit már kiszedtem és lidlis üveggolyókat tettem a helyükre. Gránátalmásakat, mert abból van több. Csere érdekel valakit?
Vakamiért egyre szarabbul érzem magam és nem tudom mi miatt... Ja megvan, hát gyógyíthatatlan beteg vagyok, hát eszembe jutott! Pedig van ennek is vicces oldala. Valahol mélyen... kurvára kerestem, de még nincs meg. Mondjuk, talán az hogy ebéd utánra felveszem az ovis életérzést és annyira elfáradok, hogy aludnom kell az nem olyan rossz. De, rossz, lemaradok egy csomó érdekes dologról, pl írhatnék, vagy szelidíthetnék lódarazsat, olvashatnék vagy nemtudom. Megvan! Könyvklub! Olvasásban jó vagyok, egészen addig a pontig amíg be nem szállok valami könyves kihívásba megint és olyan könyveket nem adnak amiket zokogva olvasok. Eltaláltad, azért zokogok, mert ilyen romantikus hősszerelmes vagyok! Nem szégyen én bevallom! Ja, nem. Ha zokogok egyik másik könyvön, az azért van mert bűntetés elolvasni (sZeReLmEm KoNi ÁjLeNd) és inkább dugnám a kiálló testrészeimet egy gázturbinába minthogy mégegyszer a kezembe vegyem. Mondjuk a Háború és békét el akarom megint olvasni. 
Aztán amikor azt hiszed, hogy a honvédségi fizuemelés érint téged is, mert hát állományban vagy, akkor ráddobnak egy zongorát, lepisil egy görény és egy oviscsoport a fejednél énekli, hogy úgy kellett úgy kellett, káposztába hús kellett - és valahogy 30 000 JMF-el kevesebb lesz az appanázsod. Amikor megtudakolnád, finoman, hogy mégis há de mé má heeeee ee te!? Na, akkor lesz 2 hete, hogy nem méltatnak egy szóra sem és elkezdheted számolgatni, hogy a páros szerveidért mennyit adnak a VIII. kerületben...

Címkék: vélemény ajánló beteg szex beszámoló hülyeség perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása