Rudolf Péter halhatatlan

 2021.06.05. 11:28

Igen, mindig is tudtam. Ez az ember az elmúlt 20 évben ugyanúgy nézett ki! Még haja sem nőtt ki több! Csak nehezen tudom elképzelni hogy egy átlagos színházi / forgatási napon hova teszi a szamurájkardját? Már amiatt hogy

csak egy maradhat!

Az intro pedig: Rudolf Péter, 1959-ben született a magyar fővárosban és még mindig életben van!

 

Akkor vajon mi van ha a magyar halhatatlanok találkoznak? Összefut Szacsvay Lászlóval és megpróbálják lefejezni egymást a hasmenéses hegylakóérzés után? Vagy esetleg a magyar hegylakóknak nem is kardja van hanem mondjuk karikás ostora?

A lényeg hogy nagyon nagy gratuláció neki és vesszen Conor McLoad, én személy szerint neki szurkolok mindig is tetszett ahogy ebben a klipben énekel!

Címkék: ajánló film web youtube mese hülyeség feladvány értem halhatatlan agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figy L M 1 ideYEeeah 2021.06.05. 18:50:15

Én ugyanígy vagyok Baranyi Lászlóval. Még mindig úgy néz ki mint a 90-es évek elején a Família Kft-ben. Nem öregedett semmit. Éljen még soká!

Bazsiahegyről 2021.06.05. 20:13:39

@Figy L M 1 ideYEeeah: úgy van! :) Más is észrevette :D örülök!
süti beállítások módosítása