Eladó hűtő

 2021.11.10. 09:52

Mint minden háztartási gépnek, a hűtőknek is biztos van szavatossági ideje, így a miénknek is. Bár szeretjük, meg a család része, fura hangok jönnek ki belőle. Lehet, hogy a bezárt gyerekek szelleme akik éhbérért dolgoznak egy hűtőgyárban, Zanussi feliratokat ragasztva a hűtőajtókra, vagy a halott csirkék szelleme. Kísérteties tud lenni, amikor este 11-kor alszik az egész család, csak én nem, mert nem tudok és akkor meghallom a lágy húúúúú hangot. Nem mondom, hogy megijedtem, de a nagykést pont elejtettem amivel horrorfilmek nézése közben védem magam. Még a hangot is levettem... Ment tovább a húúúú. Itt nincs mese, kellenek a szellemirtók, de gyorsan. Erőt vettem magamon, mert hát azért legyünk őszinték, nekem már mindegy, nagyobb sportteljesítményt már nem viszek véghez, mázli hogy nem tartós tejet vettem. Odatipegtem lábujjhegyen, benéztem a szekrénybe. Csend... Becsukom az ajtót: húúúú. Benéztem a másik szekrénybe, csend. Becsukom: húúúú. Éreztem, hogy itt emberhalál lesz, de minimum a konyhaasztal a levegőben pörögve latinul kiabálni fog. Aztán közelebb léptem a hűtöhöz, innen jön a sikítás... Bedugtam a fejem, mint valami nemnormális, arrébb löktem az uborkákat, a tejet és ekkor, megláttam a hűtő hátsó falát. Semmi... Na, aki látott szellemfilmet, ilyenkor egy láthatatlan kéz becsapja az ajtót és a delikvens az Orsi virsli mellett rohad meg. Pánikszerűen mentem aludni, még az ágy alá is benéztem. Másnap, elhatároztuk, hogy márpedig itt hűtő takarítás lesz, kiűzzük Esmeralda szellemét. A tetejével kezdtünk, amit a gyerekek annyira telepakoltak, hogy minden volt rajta, toll, filc, Morzsa kutya, ragasztó, bubifújó, tetkó, faragó... Feleségem nekiállt funkciónként válogatni az íróeszközöket, engem pedig egy drákói elv vezérelt, illetve kettő. Tudják hogy ott van? Keresték az elmúlt 2 évben? Ha nem, akkor ugye tudjuk mi az... Szemét. Egy buborékfújót láttam meg ilyen jelleggel a hűtő tetején. Gondoltam, felkapom gyorsan... Aha... Mellette volt a ragasztó ami kifolyt és nem csak a bubifújó ragadt bele hanem egy elem és egy tetkó is. Próbáltam lekaparni.... De... Hűtő eladó, full extrás! Tartalék gombelemmel, csigás tetkóval, valamint ha oldalra dönti az ember, akkor esküvői buborékfújóval!!!! Érd.: Budapesttől pár kilóméterre van Érd, vonattal jól megközelíthető!

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány kérdés felvilágosítás pihent töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Hűtő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása