Autópályaközlekedés

 2022.09.03. 14:19

Magyarok! Férfiak és asszonyok! Ne közlekedjetek autópályán, ha nem tudtok! Tudom, mindig az a hülye aki szemből jön, de aki szemből jön, annak meg te vagy a hülye, meg a 600 másik aki szemből jön 150-el és villog, meg dudál rá. Erre annyit tudok mondani, hogy az autópálya feljáróján, nem azért van a piros alapon fehér csík a táblán, hogy megmutassák mit látsz ha hunyorogsz, vagy hogy arra menj a fehér csík felé, ha szeretnél Kossuth Lajossal találkozni. Nekem ilyen élményem még nem volt, attól eltekintve amikor a városban egyszercsak megállt egy autó velem szemben, amit Noé dobott le a bárkáról ahogy kikötött az Araráton és azóta a nagyapja vezeti... Odarohantam autogramot kérni, meg jelezni az úrnak, hogy rossz a sáv, mert a kamion ami mögöttem jön, szigorúan betartva az 50-et, el fog tolni mindkettőnket, mint szódás a Yodát. Reakció: bezárta az ajtókat és integetett, hogy menjek el. Mentem is... Mindenki maga dönti el, hogy hogyan akar meghalni. Kivéve a korábban említett autópályán. Ahol bár meg van adva egy sebességhatár, lehet, hogy van akinek újdonság, ez a 130. Nem pedig a 170, vagy több. És ehhez elárulok egy újabb titkot is: ha egy kamion előz egy másikat, akkor biza, lehet nem fogsz megállni, csak a konténerében... De, ez a mentalitás miért is lepne meg, abban az országban, ahol a pénztárba is Suzukival állunk be, szarni is Opellal megyünk, meg inni is és nekünk ne mondja meg senki amúgy se. Na odané' ott jön a beeső sávban 2 autó 130-al! Felgyorsítok 160-ra, két kerékre állítom a Dustert és pont odaférek közéjük. Csak a Balatontól jöttünk Fehérvárig a pályán, de ha annyi lábam lenne ahány ilyen hülyét láttam, akkor nem tudnék mindre cipőt venni... Lassan nem jogsi kell a vezetéshez, hanem túlélőtanfolyam. Aztán majd szépen lassan azt látjuk, hogy Bear Grylls meg az operatőre a pályán forgat. Megpróbálnak bemenni a belső sávba! 

Na, nem vagyok én ilyen szőrszálhasogató! Múltkor is 180-al fényképezett a rendőr, még pózoltunk is együtt. Aztán kipróbálta ő is a kocsit, megfordult a leállósávban aztán gyorsult egyet felém. Őt meg én fotóztam le! Nem téma a pénz! Urugayi diplomatarendszám haver, az ecserin vettem, ja!

Na, megvan a két halmaz metszéspontja? Ugye, ti is inkább a főúton közlekedtek? Már a vonatozást sem ajánlom, abból is szembe ment 2 egymással...

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség poén feladvány kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása