Légkondi

 2022.04.21. 07:30

Jaaaaaaj de szép! Jaaaaaaaj de jó! Extra designos. Nem dizájn, ez design. Hogy ezt mind honnan tudom? Jó kérdés mert még sem annyira meleg, sem pedig hideg nem volt, hogy kipróbálhassam. Az egész úgy kezdődött, hogy a kertben betelt a kút ahova eddig a pénzt dobáltuk, elégetni mégsem tudtuk a kevéske fűtőérték miatt, meg mert padlófűtésünk van. Ezért a pénzhegy mögött állva, a zacsit vakarva gondolkodtam, hogyan tovább? Kell egy légkondi... Jó, jó de hova? Hát arra a falra nem lesz jó, ahova kinéztük, mert megkérdeztük a szomszédokat akik felé a kültéri egység lenne és hát... a lényeg, hogy nem oda került. Hanem 3 méterrel arrébb, ahol valszeg nem lesz halkabb. Mert ugye ezt egy gázturbina hajtja 110 db-el. Elhoztam a laktanyából a gázturbinát na... Csak hevert ott, a kapun még rákérdeztek mire kell, mondtam hogy a légkondihoz. Röhögtek, hogy jólvan hülyegyerek, a rotációs kapához mikor viszed a lánctalpat? Mondtam, hogy ahoz nem kell, de a fűnyíróhoz... Elhajtottak. Mert hülyékkel ott nem foglalkoznak. Gondolom van belőlük elég. Szóval felhívtam a klímásokat, hogy gyertek felmérni legyetek kedvesek, majd megkérdezték megvan e a fal ahova akarjuk. Szép lett volna ha nincs meg, az tartja a tetőt... Jelezték, hogy szórakozzak azzal ami velem egyidős és április végén tudnak jönni árajánlattal. Ha el nem felejtik. Megegyeztünk, hogy jöjjenek, én meg addig vívóállásban majd vakarom a tarkómat. Szóval hívtam mást. Rögtön belopták magukat a szívembe, már amikor a telefont felvették: HÁLÓ BÉLA VAGYOK! ... KLÍMA! Miben segíthetek? Megkockáztattam a kijelentést, hogy klímát szeretnék. Aha... És hova? Elmagyaráztam a szokásos Dergiták útjás mondókát, a johannita nővérek fegyveres anarchomilitarista ága voltak, de már nem azok. Döbbent csend volt a válasz. Tudnak jönni? Háááát... Otthon vannak szerda krtzhdgdhd-kor? Mikor? Krtzhdgdhd-kor... Rajtam nem fogsz ki baszod, én mindig itthon vagyok... Ehh, akkor megyek... És jött is. Ránézett a falra, rámutatott, hogy hova szeretné ő ha mi szeretnénk, hogy kerüljön. Mondtuk, hogy mi nagyon szerettük volna, de nem oda fog kerülni... Biztos? Biztos. És láttam a szemén, hogy a kocsiban hagyta a nagy téglafal lukasztó kézikészülékét, amit munkaidő után análintrúdernek is lehet bérelni. Néztem az emberre, az is nézett rám. Néztük egymást. Aztán becsuktam a szemem. Így már nem láttam. Aztán elküldte az árajánlatot, én meg azon agyaltam, hogy még egy kevés pénz fért volna a kerti lukba... Mikor tudtok jönni megcsinálni? Fellapozta a naptárt. Péntek. Szerda volt. A másik klímás másfél hónappal későbbre adott volna árajánlatot. Pénteken jöttek, 2 egész óra alatt felfúrtak mindent, én meg az eltelt egy hónapban itt makarénázok a kanapén, hogy kimelegedjek és legyen értelme beindítanom...

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Béla Klíma Szerelés Légkondi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása