háziorvosnál, szenvedek

 2024.03.20. 13:35

Igen szenvedek, de most komolyan. Ülök a háziorvosnál és 11 jól felkészült, nyugdíjas biokémikus, orvos, szociológus vár előttem. Fél órája hallgatom, hogy "a Pfizert aki kapta az 30-40 között mind meghalt!". Hűha, 37 vagyok, hazafelé, akkor nem veszek már tejet, vagy ha még jut rá időm akkor az árokba locsolom... De itt nem állt meg a helyi tudósklub elnöke: "a másiknak meg felfekvése lett tőle." De, ezt még mindig meg tudta fejelni pár dologgal: "kicseleztem a rendszert szakrendelésen, mert bekopogtam, akkor meg kötelességük velem foglalkozni". Itt már 3 asszisztens masszírozta az agyi ereimet. És még mindig nem volt vége! "Jött az asszosztens aki beleszúrta a tűt a kezembe és megsértette az érfalamat". Mert röntgenszeme van, nem érted? A sztori amúgy valószínűleg így nézhetett ki: valami majom veri az ajtót rendelés alatt, amikor valakit bent gyógyítanak, aztán hogy megnyugodjon belevágtak egy tűt a kezébe. "De, én ott is elmondtam mindenkinek, hogy aki csak papírért jön, ne akkor jöjjön amikor én!" Mert ez amúgy így működik, hogy mindenkihez be van kötve egy idiótafigyelő szolgálat, és elállják az ajtót, hogy ne most menj dokihoz, ott egy hülye! Ezt követően megbeszélték, hogy a mai fiatalság mennyire puhány, mert ők ennyi idősen kétszer ennyi idősek voltak, és csukott szemmel is láttak. A sötétben is.  Csak azt nem értem, ez miért teljesítmény, ha 30-40 között mindenki meghalt... Amúgy ahogy hallom, ezeket a hiányzó embereket fogják az itt ülők pálinkával teli gumicsizmájából klónozni. Már csak ki kell találni, hogy mihez lehet kezdeni 11 pár lukas és ráncos gumicsizmával. Abba már könnyen belenyugodtam, hogy sorszámot kell húzni, ami nem sorban van. Ilyen apróságok nem aggasztanak... Hiszen jó a társaság és a beszélgetés is pörög. "Én, amúgy egészséges vagyok, csak a pajzsmirigyem, a szemem meg a derekam van oda. Úgy hallom neked cserélték a térded". Ezt fontos lenne tudni, hogy egyiket a másikkal, vagy egyikből kapott újat, de nem merek rákérdezni, mert el fogja mondani. Na most... Ha amúgy egészséges, mi a tökömet csinál itt? Ennek a tükrében, hogy mije fáj én meglepődtem mint a franciák a Wermacht megjelenésén a Maginot vonal mögött... Most egészséges vagy nem? "és a neurológiára is el kell mennem, mert magyaráztak valamit, de nincs igazuk". Ha nincs, akkor nincs. Egy 74 éves kazánkovácsot nem lehet ezzel átverni, hogy neki baja van, vagy volt. A kérdésem ismét... Mi a fenét keres itt???

Címkék: ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány kérdés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása