Karácsonyi tömegközlekedés

 2009.12.21. 10:39

Nah, mivel elmaradtam a munkámban (posztírás) a tényleges fizetőképes meló mellett ezért a napokban hiánypótlás érkezik. Bazsi meg mivel nem fizet nem kap a Jézuskától semmit, csak egy csokor kérdést egy interjú keretében. (Had rettegjen a kis mocsok)
Naszóval, ott kezdem akkor hogy hazafelé jöttem iskolából a kedvenc buszommal. Már sejtettem hogy ez nem fog egészen jól elsülni. Egy idősödő házaspár szállt fel a buszra kézenfogva. Illetve hát a manus terelte az asszonyt mint Csilalgszemű juhász a birkákat. (Na de a manusnak is max a pálinka szóra csillantak fel a szemei) A kedves háziasszony aki lehetett vagy 45-50 éves kinézett egy szolid hetvennek hála a nem csekély alkoholmennyiségnek amit elfogyasztott. (kb mint egy kozák lovasezred győztes csata után lovakkal együtt) A nő kezét úgy kellett rátenni a kapaszkodóra mert annyira KO volt. Aztán jelentőségteljesen néztek egymásra mint kurva a merev faszra. A kedves utazóközönség ekkor már várta hogy mikor fog a róka elfutni mindenkit beterítve, vegytiszta alkohollal meg répával. De ez nem történt meg valamilyen csodás oknál fogva. Úgyhogy békességben, boldogságban, piaszagban utaztunk tovább. Na mondjuk ez olyan erős volt hogy amire leszálltam már énis szédelegtem. Nehezítésképp a buszon utazott egy komplett oviscsoport. El nem tudjátok képzelni milyen felemelő volt amikor kutyásat játszottak. 30-an egyszerre. Már a sírás határán álltam, kezdtem volna esdekelni hogy tényleg száljatok le... vagy kidobok egy kis cukrot az ajtón hátha utánaugranak és akkor ez már ugye nyert ügy.
Ekkor jött egy megálló, az öreg szeszmoly leszállt és a kezét nyújtotta édes párja felé kb mint ET. Vártam hogy elkezdejen világítani az ujja... Akkor csaptam volna rá valamivel hogy takaroggyá rohadt élijen, az én mobilinternetem számlájára nem fogsz hazatelefonálni. NA de a lényeg a lényegtelenségben hogy a nő megindult a nyújtott kéz felé. Nemtudom ki látta az 5. elemből azt a részt amikor az elején a dagi szörny csak a csuklóját nyújtja ki, őt meg szétlapítja a fal. Na ez játszódott le itt is... A nő kinyújtotta a kezét, és az ajtó két oldalról odacsukta a fejét. A busz nagy része epegörcsök között próbálta a röhögését visszatartani...
A következő megállóban meg hál istennek leszállt a gyerksereglet úgyhogy nyugodtan utaztam tovább. Lehet hogy gonosz geci dög vagyok, de akkoris ezen röhögök még mindig... :D Kövezzetek meg ha tudtok  :D
 

Címkék: vélemény hülyeség karácsony idióták agyhugykő süti sztori

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2009.12.21. 15:52:08

Hetente utazom Pestre suliba, ezért nekem is vannak kalandjaim buszozás közben. Legutóbb egy nem az idei nyáron barnuló állat fingotta teli az egész buszt az elkövetkező 1 és negyed órában. Piaszag, ázott cigányszag és fingszag kegyetlen kombináció....

N@gy 2009.12.22. 15:38:08

napi terrort mindenkinek

Sütiszörny 2009.12.22. 16:17:32

@N@gy: van itt minden.... terror, horror kiszel tünde had ne fokozzam :D
süti beállítások módosítása