Növényjogvédők előre!

 2021.06.23. 09:57

Adott egy vegán aktivista, Ausztáliában. Eltiltották őt minden szórakozóhelytől, italméréstől, étteremtől, mert fellépett a "halholokauszt" ellen. Ja, és kapott vagy 2 000 000 JMF értékű bűntit, amit ki kell csengetnie ha visszatér. Ha rám hallgat akkor a nagy visszatérők példáját követi mint Batman, Superman, a jedi stb...
Egy halétterembe rontott be ahol kiosztott mindenkit hogy felelősek a halholokausztért. Vesszek meg, egyrészt ott mindent megennék azon alapon hogy legalabb nem ő nyír ki engem (ezek meg ezt a flórát és faunát védik), másrészt én követem a példáját, megyek, berúgom az ajtót minden házban ahol van szőnyeg vagy plüssjáték és szarral a falra kenem hogy ti vagytok a felelősek a műanyagholokausztért és elmegyek, aztán el is megyek a lábamon is. 
Szóval értem hogy valaki vegán, ezt az életmódot választja a hite, a meggyőződése, vagy az egészsége miatt. De azért, ne zaklassunk már másokat teljesen otromba módon. Én is csak itthon égetek keresztet meg idézem meg a Sátánk, másnak ahhoz semmi köze. 
Valamint kitaláltam hogy létre kéne hozni a növényi jogokért alapítványt. Rárontani mindenkire aki bagózik, aki növényi alapú ruhát hord, ne adj Isten teljesen barbár módon növényeket eszik. Ez a bolygó a növényeké, DAS IST KRIEG!!!!!!!4felkiáltójel! 
Hogy ez mégis mire jó? Semmire az ég egyadta világon. Van mert csak. Ne basztassuk egymást...

Címkék: vélemény beszámoló feladvány töprengés bulvárkomment agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása