Kormányablak level 2.

 2021.06.24. 10:51

Kislányom személyi igazolványa lejárt. Úgy is van, egy 5 évesnek szüksége van rá ha az utcán megállítja egy rendőr, akkor tudja magát igazolni. Mondhatjátok hogy há de há amúgy külföldre ha megy? 5 éves, nem megy. Bemenni a nagy okmányirodába nem akartunk, sok ember, meleg, büdös (ezzel nem akarom azt mondani hogy nagy homoszexuális emberek büdösek, ez kirekesztő, nekem mindenki büdös).
Kaptunk egy fülest, ami kicsit fáj aztán elmúlt, utána meg másikat hogy a kormányablak mobil változata kijön a faluba. Előre féltem... Na nem attól hogy valaki a Szegfű bocival akar egybekelni, hanem hogy nekem ez az aktus fájni fog mintha maga Lucifer dörgölne üvegszilánkos ragasztót a végbelem sarkába a szarvával. 
És hát láss csodát, igazam lett. 12:15-15:15-ig volt ott a busz. Szép volt, megcsillant rajta a delelőn túl járó nap sugara. Amikor megkerültük és megláttuk hányan vannak előttünk, már nem akartam élni tovább. vagy 15 ember. Ebben voltak 3 tagú családok, akiknek minden papírja egyszerre járt le. Valószínű ezek egy halk pukkanás keretében szűntek meg létezni, egyszerre. Már egy órája álltunk ott, a gyerekek csendben senyvedtek az árnyékban, mi meg a sorban. Eszembe jutott, mi lenne ha hoznánk jégkrémet... 
Hát kérem, így kell akkora öngólt rúgni mint Szibéria. De, tudtam ám még tetézni... 

Gyere kisfiam, vegyünk a lányoknak jégkrémet!

Onnantól azt hitte nem kap. A bolt távolsága fordított arányosságban állt a sírás mértékével. Bementünk, vettem ki mindannyiunknak. Kisfiamnak persze zöld kellet és zöld nem volt, csak a világ legnyomorúságosabb, legaljább jégkréme. 

Biztos, ezt szeretnéd?

Itt engedtem el az összes nevelésre vonatkozó gondolatomat... Csak menjünk ki, bontsuk meg, egye meg. 
A jégkrém persze a könyökömön folyva végezte, nem ízlett neki. Átadtam az enyémet, az finommá vált hirtelen...
Közben egy ember bejutott és már másfél óránál tartunk. Állunk tovább, egyre többen adják fel. Mennek elfelé, mondom még a végén bejutunk mi is. Közben eljött a 15:00.

Hányan vannak még?

Sokan!

Hűha.

Kb utolsónak beengedtek minket 15:13-kor. 15:16-kor végeztünk.

MI A FENE TUDOTT EDDIG TARTANI A TÖBBIEKNEK?

Címkék: vélemény ajánló feladvány idióták töprengés fájdalmas bulvárkomment agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása