Jön az akoplaklipszisx

 2021.08.16. 08:34

Bár hivatalosan nincs szó róla, de ha én lennék az akoplaxis nem, apoklapixis nem, alokpxipi nem, ehh... világvége, akkor most jönnék. És könnyen lehetséges hogy közel is van amúgy. A Golf áramlat kifújni látszik, őrjítő melegek jönnek, háborús helyzetek.
És mi még mindig itt tartunk hogy jobb oldal vagy bal oldal és ki lop többet, ahelyett hogy a régi, talán cseh modellt választanánk és mindet kiszórnánk a Parlament erkélyeiről. 

A problémám mégsem kimondottan ez, hanem az a közeg ami ezt előidézi. Sokszor példálóztam már a plejádi és szíriuszi ősi vérmagyarokkal, akik ha megharapnak, Te is hülye leszel... Engem már haraphatnak, nekem nem árt. Túléltem egy Bizö boyz videót, semmi nem árthat. Szóval azt ugyan nem tudom eldönteni hogy a plejádiak tűnetei vagy okai e a dolognak, de minden országnak megvannak a saját ilyen barmai. Főleg az Egyesült Államoknak, Oroszországnak, Ukrajnának, Fehéroroszországnak, stb... 

Na mindegy... Azt akarom ebből kihozni hogy megihlettek engem is, egy kései nyári slágerre:

 

Tedd fel a kezedet,

Még süt a nap,

Az atomvillanás szele

A hajadba kap.

 

Nem hoztam tangát az útra

Elmarad idén a balatoni túra.

Nem, én ezt nem akarom,

Pisilek majd a wc-be, szavamat adom.

 

Itt van mindenki,

Nagy a buli

Az igazi deltás

a Kudlik Juli

 

Győr, Eger, Nyíregyháza, Debrecen

Braille írás van minden sós perecen,

Gyere hozzám fel és elolvassuk

Egymás kukacát jól ...

 

Ez meg itt a refrén helye

Mert az minden slágerbe kell hehe

A jogdíjakból majd jól megélek

Miközben a tengerparton henyélek!

 

Na jó vagyok, vagy jó vagyok? Szívesen eladom bárkinek a szöveget! Csak annyi a kikötés hogy Geszti Péter rappeljen!

Címkék: vélemény hírek ajánló tipp beteg verseny beszámoló buli hülyeség idióták helyzetjelentés brékingnyúz töprengés hülység fájdalmas agyhugykő bazsi mesél jézus megmondja

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása