A futásról

 2021.10.09. 09:23

Soha nem szerettem futni, de el tudom fogadni, ha valaki szeret és sportként éli meg, de szerintem ez egy újra- és félreértelmezett életbenmaradási taktika. Időszámításunk előtt, amikor dínók már nem voltak, de fenenagy izék amik embert esznek, vagy nem esznek meg, de megnyomorítanak, még igen és nemcsak a hétköznapokra, hogy ne kelljen gyűjtögetni menned... hanem úgy állandóra, na akkor jól jött ha gyorsan tudtál futni, úszni, nagyot ugrani, fára mászni. Kivétel ha az ősmedve meg a kardfogútigris elöl menekültek őseink. Azok mindegyikben jobbak voltak. Tehát, az abszolút túlélést jelenthette, ha többet futottál gyorsan, vagy volt nálad bunkósbot. Aztán eltelt egy kis idő... Már egymást gyilkolászta az emberiség, de a futás, még mindig működött. Jézus jött és ment, a Római birodalommal együtt, pedig ha futottak volna... Elértünk a közelmúltig. A magyar katona egyik legfontosabb dolga, hogy le tudja futni a 3200 méteres felmérőt az elvárt időkeret alatt. Ez van, a valóságra kellett készülni... Ki az a hülye aki 3 km-t fog futni utánad és még pihegve lövöldözik is rád? Keressen meg inkább facebookon, küldje el üzenetben, hogy bumm vagy rád lőttem. Én meg majd eldöntöm talált e, vagy csak karcolt. Eeeeeee inkább csak karcolt, sőt a mellettem állót sem találta el. Ez van, meg kéne tanulni lőni rendesen, de nem lehet mindenki mintakatona. 3200 méter... Már túl vagy a fekvőtámaszon és a felülésen, amit annyira igyekeztél kimaxolni, hogy a futás amihez épp sorban állsz, végrehajtható legyen egy 18 perces csoszogással is. Az adrenalin elönti testedet, eggyé válsz a futópályával, meg a melletted futó 60 másik emberrel. És lehet kezdeni! Van aki egy jamaikai lazaságával fülhallgatóval fut, van aki erőből, izomba feszülve, van aki szétpörgetőzve magát felszántja a pályát és hát van az én népem, aki ránéz a futócipőre és elkezd szédülni. Többeknek a cipőjébe beleszagolva, még az új szagot is érezni, hiába van meg 4 éve a cipő, ezenkívül izzadtságszagot azért tartalmaz nyomokban, mert amikor "leszaladt" csipszért a boltba, eszébe jutott, hogy uhh baszki, holnap fizikai. Közülünk, van aki nem készül, csak álmatagon cigizik, a 3. bomba után a vérnyomása 72. Őt később a pálya szélén újraélesztik. Aztán van még aki jelentős, súlyt pakol magára, mert hát így jobban erősödik ha nem egy pipaszár lábat emelget. Végül pedig az alcsoport következik, amiben én is versenyeztem. Haldoklók. Csak én pl nem tudtam róla évtizedekig, hogy végső soron az életemmel játszom. Edzettem fizikai előtt, energiaitalt ittam, pörgetőt, bemelegítettem, imát modtam, rám olvastak a műhely sámánjai... Nekiduráltam magam... Nem fogok hazudni, futás közben haldokoltam, a nyálamtól habzott utánam a futópálya. Volt hogy összecsuklottam a táv közben, majd legutoljára a végéig elhúztam magam és nem értettem mi a baj. Aztán elvitt a mentő... Azóta nem futok. Kiközösítettem a futást, amikor megköszönték az eddigi részvételemet a honvédségben a sclerozis miatt.

 

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség poén feladvány felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása