Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rendrakás a szerszámtárolóban

 2022.06.28. 09:41

Igen, egy ilyen egyszerű dolog is végletekig ki tud készíteni, mint a szerszámtároló kisházban a rendrakás. Mert hát szerszámtárolóm van, nem szerszámaim. Nem szeretem ezeket az eszközöket, mert ha valaki meglátja a kezemben, akkor azt hiszi "jé egy szerelő, szerszám van nála, ért hozzá!" Na, ez az ember nem én vagyok. Ha szerszám van nálam, az csak valami bizarr szexjáték része lesz. Egyszemélyes szexjáték. Csavarhúzóval. Villáskulccsal. És selyem szemkötövel. Ami befele szöges. Mindegy, nem számít. Végre neki tudtam állni a felhalmozódott hulladé...dolgokat összepakolni. Döglött lovat, madárfészket nem találtam, de sok érdekes dolog előkerült. Pl szerszámosláda. Van szerszámosládám! Most már nem fognak a gyerekeim szexuálisan eltévelyegni! Hehejj, na gyere asszony, hozd azt a rózsaszín plüss ostort! Csak belenéztem már a ládába, ha egyszer így megtaláltam. Hát mi volt benne? Zokniszexbáb! Helyett, csavarok és eszközök. Direkt nem használtam a szerszám szót, a hajlott fejű kalapácsra és a fogatlan fűrészlapra, amivel fűrészelni nem lehet ugyan, de ha meglobogtatom, egészen elfogadható hangszer lesz belőle. Aztán volt még itt egy kisgereblye, gondolom arra van, ha nem nagyon akarsz gereblyézni, csak éppen egy kicsit. Látszatja van valamennyi, hatásfoka nincs. Ha megkérdezik művelem e a kertet, vagy ilyen városi műparaszt vagyok, akkor meg tudom mutatni a narancssárga kisgereblyét és mondani, hogy igazi paraszt vagyok! Aztán volt még egy zacskós zacskóm, de mivel ebből a konyhában is van egy, úgy éreztem kifobhatom. Ezen kívül annyi féle-fajta járművet találtam, ami közlekedésre teljesen alkalmatlan, hogy az nem igaz. 2 roller, kavics/földút - meg én is fődút vagyok hogy nincs aszfalt - 3 kerekű kisbicaj, futóbicikli, kismotor, hullahoppkarika. Igen, hullahopp katika, mi azzal járunk sétálni. ÉS? Kérdésem a gyerekeim felé: használjátok még ezeket? Nem, apa nem, de ne dobd ki, jó lesz neked. Vagy az öcséteknek inkább, mert az én térdem elkopik ha nekiállok kismotorozni. De kétségkívül menő lennék így is. Megyek is motorozni a Hammerfalltól a Renegadet üvöltve! Csákó

Címkék: vélemény ajánló beteg szex beszámoló hülyeség poén feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Szerszám Ház Kismotor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása