... a bűnösöket, a posztban található hibákért, agyonvittük és hátralőttük...

Egyre jobban átlátom a Warhammer játék világát. Az egész arra épül, hogy én fogok veszíteni minden körülmények között. Ezzel a vízióval alapították meg az egéez Games Workshop céget, aki ezt az egészet kitalálta, hogy John! Lesz egy magyar csávó, 2020 környékén, azt le kéne szivatni, mit csináljunk? Csináljunk valami játékot figurákkal aminek au a lényege hogy ne nyerjen! Seems legit. Finomhangolva építettem össze, Tantalosz kínjaival egy sereget, amivel megmutatom, hogy nekem ez megy. Akkor még nem sejtettem, hogy a sereg egy emberként szalad szét, mint egy marék molylepke. Próbáltam különféle taktikákkal elgyengíteni az ellenfelemet és ebből csak egy volt, hogy nem szellőztettem és 3 napja nem fürödtem! Aztán próbáltam elnehezíteni a hasát valami sajtos ropogtatnivalóval, hátha félkómásan majd könnyebb lesz elverni. Aztán tele itatok üdítővel és amikor wc-re megy, a seregem véletlenül túszokat szed majd tőle. Ezek a taktikák nem működtek. Amikor a kajától elálmosodva, üdítővel telt hólyaggal kinyitottam az ajtót, hogy szellőzzön ki a 3 napja nem fürdés eredménye, kicsit megtörtem. Na, jó... Azért törtem meg igazából, mert 2 db 3-ast kellett volna legalább kidobnom dobókockával, nekem pedig sikerült 2 db 1-es. Aztán bevetettem a mágikus na most fogsz megb@szódni, mert újradobom őket képességet, dobtam egy db 1-es és 1 db 2-est. Gondoltam, nem baj, innen szép nyerni és minden hadseregvezetői érzékemet bevetve, még katona koromból,, a valóságra építve, megpróbáltam meggyőzni ellenfelemet, hogy sima kézifegyverekkel, nem lövünk gépekre. Képzeljétek, ez egy játék, működött a dolog. Próbáltam bevetni érvként, hogy "há de..." De nem jött be. Legközelebb jó előre felkészülök majd preparált kockákkal... A végén vereséget szenvedtem, de nem adtam könnyen magam és mivel az én asztalom volt, nem borítottam fel...

Címkék: vélemény ajánló beszámoló kérdés pihent töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása