Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sci-Fi I.

 2021.10.22. 07:30

A Sci-Fi a mindenkori kedvencem, minden téren. Elolvasom én újra a Háború és békét, ha megírják sci-fi-ben. Gyaníthatóan nem fogják. Pedig... Szóval ez a kedvenc műfajom. Ám mint minden műfajnak ennek is vannak betegségei amiket az istennek sem tudnak kinőni. Gondolkodott bárki már azon, hogy ezeknek a filmeknek az űrhajói tényleg képesek lennének a repülésre? Az űrben tökre mindegy hogy, hogy néznek ki ezek a gépek. De amint belépnek a légkörbe, a többség arra lenne képes, hogy szétessen az első fordulónál, vagy rögtön lezuhannának abban a percben, ahogy a légkörbe lépnek. Lehet ezért nem találkoztunk még űrlényekkel? Vagy hogy van az, hogy majdnem minden űrlény humanoid jellegű? Még a kristályból és salakból állóak is emberi formát öltenek és értik amit beszélünk. Könyörgöm, néha azt nem értem, hogy aki Szabolcsból jött, miröl beszél... Ezek meg persze, hogyne tudnánk angolul, meg németül? Would you like a cup of tee? Vágyok egy olyan Star Trekre, vagy Star Warsra, amiben senki nem érti, az űramőba mit vartyog. Csak brekegne valamit, a főszereplő kijelenti, hogy Spock én ezt nem értem, menjünk haza... Nem ezért tanultam az űriskolában 3 évet, hogy egy ilyen miez rámkiabáljon ismeretlen nyelven. Mi lesz a következő, belém petézik annak a fura tojásnak a gazdája, amit a zacsimmal megérintettem, mert wc-nek hittem? Utána pedig, Csubakka nem értem mit beszélsz, artikulálj rendesen, de ezzel az űrhajóval nem megyünk sehova amíg a Space-x fel nem juttatja az űrbe. Hiperszökkenés hagyjad már... Hm ez nem is Csubakka hanem egy bernáthegyi... Amúgy honnan tudták hogy a faj neve vuki, amikor azok csak annyit mondanak mindenre, hogy ooorrráaaaaaaaagghhhhhewwww, ez meg lehet éppen bicikli is. Amúgy meg full pucéran ugat egy űrhajóban és ez nem zavar senkit. De ha már ilyesmiknél tartunk... Hogyan van az nagy wc használat? Csubinak nyilván sehogy, mert az fix hogy a szőréből nem jön ki. Mikor esznek? Ezeket csak Darth Vader hívta meg enni, de annak nem lett jó a vége, lehet emiatt nincs étkezés. Ha már Star Wars... Senkinek nem gyanús, hogy egy Skywalker tábornok aki a klón háborúkban jedi volt, híres meg minden... Erre itt egy másik Skywalker 18 évvel késöbb? Itt valaki, minimum nem tartotta be a jedi kodex előírásait és meghágott egy űrpudingot. 

Címkék: vélemény ajánló tv játék beteg szex beszámoló hülyeség feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása