Ismét a C4

 2022.06.07. 07:47

Ezek a franciák remek emberek. Bár én is lehetnék francia... Ja, nem ide. Bár lehet ilyen félhülyének kellene lennem és akkor megérteném, miért találta bárki is jó tervnek, valamint megvalósítandó ötletnek, hogy egy francia autóba, francia elektronika mellé egy német BMW motort tegyen. Olyan mint dildólengető fűnyírót építeni. Meg lehet csinálni végső soron... De, miért? Katona koromban többet szereltem mint akartam volna valaha és amikor ilyen jellegű ötletekkel jött valaki lánctalpast szerelni... Hát, megkértük, hogy üljön le egy picit, igyon egy korty vizet és viselkedjen itt normálisan mert forgóajtóhoz szögezzük a fülét és becsapjuk az ajtót. Szóval ha tehetném, megkeresném a feltehetően Jean nevű fiatalembert, aki az autót tervezte és addig ütném a fejét egy fonnyadt, döglött mókussal amíg el nem múlik nála ez remekelési tervezet. És amikor ezen már kidühöngtem magam, lejár a műszaki. Elvisszük, hogy csináljanak rá egyet, mert a rendőrök szerint, ha nincs ilyened, az van annyira rossz ómen, mintha tömeggyilkos lennél. El is vittem hát a falu elejére a "szervízbe", ahonnan kisvártatva hívtak telefonon azzal, hogy jaaajajajajajajajaj, jaaaaajajajajajaj kedves uram. Jaj. Na mondom, érzem az erőben, ez nem egy zsák szotyi ára lesz. Jaaaajajajajajaj hát katalizátor. Nem jó emissziós érték. 4x-es jajjajjajajajajaj 5000 Ft lesz ugye nem kér számlát. Így, ponttal a végén. Kihez vigyem akkor, súgjon már valamit mester! Adott is egy telefonszámot, amit felhívtam, majd rövid nevetés után az úr közölte, ő ugyan nem foglalkozik ilyesmivel. És hipp-hopp azt vettem észre, hogy már a gipszkacsák elé kenyeret szórni sincs időm, mert elment a délelőtt szerelőkereséssel. Találtam is egyet aki hajlandó volt ránézni, bár nagyot sóhajtott. Én odavittem a kocsit, otthagytam. Elmentem a boltba, amikor is jött egy telefonhívás... Hát ők ránéztek mindennel ami a műhelyben van, még a fluxuskondenzátorral is, de ennek az autónak semmi baja, nagyon sajnálják. A számlámon 200e JMF gyújtott rá a nyugicigire kb azonnal. Kértem én is egy szálat tőlük. Aztán, csak rákérdeztem mennyibe kerül az analízis. A cég ajándéka! Leültem a bolt közepén és zokogtam. Levontam a következtetéseket: ide megyünk műszakira, a falusi szerelö lehúzott számla nélkül 5000 JMF-el és nem akar dolgozni. A végkövetkeztetés: a hülye mégis én vagyok, mert francia autóm van német motorral és azt várom, hogy "szerelő" csinálja meg, akinek a szakértelméről nincs egyértelmű bizonyíték. Ráadásul a telefonban mond egy árat, amire odaérek hozzá, legalább 3000-el többet kér. 500 méteren ez pedig figyelemre méltó drágulás! Mi? El kellene kérni a bizonyítványát, meg minden mozdulatról számlát és a panaszkönyvet? Egyszerűbb megoldást találtam... Húzd bele a makkost a műhelyedbe.

Címkék: vélemény ajánló beszámoló hülyeség feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Citroen C4 Számla Szerelő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása