Crusadenap, Warhammer

 2022.06.28. 08:20

Na, innentől meg fogom osztani az olvasóközönséget, írom majd kinek mikor érdemes abbahagyni az olvasást. A mai írás ismét a Warhammerről szól. Aki nem tudja mi az, vagy tudja de nem szereti mert kockáknak való, valamint a csajok, itt befejezhetik. Aki továbbjutott, annak gratulálok! Kevesen leszünk azt hiszem, akik ezt a mondatot elolvassák. Itt újra megosztom a tábort, akik szeretik Nutellával bekenni a micsodájukat és egy kutyával megnyalatni, az ne olvasson tovább. Szeretném ha ők nem engem olvasnának, amíg az eb falatozik. Aki itt maradt rajtam kívül, annak mesélem, hogy játszottunk egy több körös hadjáratot, többen, gyakran 2-3 ellenféllel. Amikor belekezdtem, gondoltam, ez a crusade játékmód jó lesz arra, hogy belerázódjak, beletanuljak a dolgokba. Flashbackek következnek, nagyjából 9 meccsről. 1-3. meccs: sorra pakolom a figuráimat a dobozba, mert leölték őket. 4. meccs: nem minden figurám, csak a fele került a dobozba. 5-9. meccs: minden figurámat elpakoltam szépen. Szóval, nagy gyakorlatot szereztem a dobozok nyújtotta hely gazdaságos kihasználására, anélkül hogy figurákat törnék el. Igazából, bármelyik csata úgy nézett ki, hogy büszkén újságoltam, hogy erre most nagyon készültem, összeszedtem magam, jobban koncentrálok. Az ellenfél meg gondolom úgy volt vele, hogy hű baszki ez összeszedte magát, ezért beleadtak mindent, aminek következtében a 2. körre megmutathattam mennyire koncentráltan tudok összepakolni és hazamenni. Nem arról van szó, hogy nem kaptam segítséget, sőt! Ők is adogatták az egységeket, hogy gyorsabban végezzek. Hogy igazságos és korrekt legyek, tényleg segítettek sokat. Eszembe nem jutna amúgy a végeredmény miatt sírni, inkább csak a hagyma bánt. A győzelem ugyan a tiétek, de egyikőtök sem tud ilyen gyorsan elrakni mindent, háahahahahahahaha ha haha h a világbajnok leszek pakolásban. Ami a sok tapasztalat és élmények mellett gazdagított, az az, hogy életemben elöször nyertem valamit. Nem, n egy meccset. Tombola volt és pont az enyém lett az egyik nyeremény. Innentől kezdve, minden tombolahúzáson számolni kell velem, vérszemet kaptam. A nyeremény ráadásul nem egy gennyes levágott lófej volt masnival! Hanem egy

 

Jó kis Maffiózók befejezés mi? Szóval nyertem egy modellt, amit összeraktam és most szép. 

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Warhammer Crusade Tombola

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása