ájmlávinit...

 2008.10.31. 21:17

Tegnap dicső fővárosunkba voltam üzleti úton. Míg vártam a hazafuvart gondoltam dobok egy-két kergemarhás burgert az arcomba, hogy nőjjön a koleszterinszintem. No hova menjen az ember, nézzünk be a mekibe...
Már maga ez is ritkaság számba megy szerény kicsi életemben, de az arany boltív árnyékában mégis csak jobban csúszik a moslék. Szerencsére kikaptam egy szellemi egysejtüt. Nem állt szándékomban megbonyolítani a rendelést, nehogy fennakadás legyen egyszerűen rendeltem két natur sajtburit, meg egy kis jeget, nyomokban kólával. Megkérdezi drága kiszolgálóm, hogy még valamit kérek e, mondom nem. Az nem jelent semmit, hogy erre vártam legalább egy negyed órát, mikot kiadja akkor megkérdezi, még egyszer, hogy biztos nem kérek hozzá még valamit, mondom csapj hozzá egy fél kiló retket...
 

Címkék: ajánló hülyeség napi mocsok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simivegyes · http://simivegyes.blog.hu 2008.10.31. 22:22:06

És? Adott?
Honnan? A sarkáról????????????? :XD

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.10.31. 22:26:09

pffffff....amikor elfelejtem átváltani a nicket basszus.
Nahh...a völgy-hölgy én vótam. :(

mokuss 2008.11.01. 08:34:36

xD ováron vltam anyámmal multhéten hehe ettünk csirkés burit azt teszkoztunk xD
énis szép vagyok lassan 23 leszek az anyámmal járok teszkozni meg mekibe:)
süti beállítások módosítása