Újabb gyöngyszemmel bővül interjúsorozatunk, ezúttal alliterációt kaptok el és faggattuk ki, aki nem vette valami komolyan kérdéseinket, ezért ejnye bejnye, de azért szeretjük. És még senkitől nem kaptunk olyan kedves levelet mint tőle...

Hogyan keveredtél a blogra?

-A maunikasót nyomtam bé a gugliba oszt ti gyüttetek ki, amikó kommendálni akartam (jajjaznemisaz), hogy ez kész agyhúgykő ez a só vaze. A gugli meg rábukott az 'agyhúgykő' szóra.
Émmeg rátok.

Nyugodtan bevallhatod, ha valamilyen beteges dolog után kerestél, csak magunk között vagyunk...

-Beteg nem vótam mostanság, csak a kandúr macskám akarja betegesen meghágni a másik kandúrmacskámat, gondolom, játszásibó, merhogy még gyerök mindkettő, de hát amiket itten nálatok óvasok, én már semmin nem csodákszok.


Milyen jellegű posztok ragadtak meg?

-A posztgraduális dógok -mer megin a guglit híttam segíccségül a poszt szóra-, de annyi tanálat gyütt ki, a fene nem gondolta vóna, hogy ennyi poszt van a világon vagy mifene.

Mennyire van szerinted szükség a szexuális felvilágosításra?

-Arra különösen szükség van én mondok, mer ennyi szegény, tudatlan gyermek nem termett mostanság, akik azt se tuggyák eszi-e vagy isszák a gecit, meg mire való a jóóó pina (ha már farokkal verte meg őket a jóisten bárcsak ő verné), ha meg lyány a nyomorútt, ammeg azt se tuggya, mivégrefel van a rántás. Ezé nem tudnak egy köménymaglevest se berántani. Mer a köményről is csak a fasz jut eszükbe a csunyaszókat maj kisipoljátok.

Neked esetleg valami probléma, amit orvosolni kéne hatalmas szaktudásunkkal?

-Orvosolni, az jó vóna a doktoruraknak, példájul a magasvérnyomásomat meg a intelligenskontinens nyavajámat mer becsöpög má, ha naaagggyon röhögök itten ez ódalon! Oszt csupa húgy má a forgószékem na eztet orvosoljátok la!

Mi a véleményed az új kabalaállatunkról? Hogy tetszik?

-Mék? A lapát?
Behesszeltem én aztat a kabalaizét vagy mit, de arany bogaraim, ha ti avval valaha is trágyát hajigáltatok, én megnézném, meg biza, hogy hogyisvanaz. Mer hogy tökéletesen megfelel mindenféle baráti hátbaveregetésre és egyéb nyalánkságokra az egy dolog, de avval még ükapám se lapátolt trágyát soha. Lévén nem lehet vele. Nomindegy. Nekem speciel teccik, különösen a "SZÍV" szó benne. Az ollyan romantikus.

Milyen a kapcsolatod az ufokkal? Raboltak már el?

Nem, nem raboltak.
Én hívtam őket a 91,3MHz frekvencián (anyámmikettudok), hogy ugyan vegyük már elejét mindenféle csúf rablásosdinak, menek én magamtó is, csak gyüjjenek értem, mer a zutazási igazolványomba vészesen fogynak a karikák, oszt ha ők elvisznek úgy, hogy nem számíjják be a kilencvenszázalékosba és nem pecsételik le a dufla köröket, akkor futhatunk egy-két köröket.
Kaptak is az alkalmon üstöllést még akkor éjjel, oszt el is vittek -grátisz-, de a bánat tuggya mé, óra múlva vissza is dobtak a zágymba. Nem köllöttem nékik valamijé. Pedig teli torokbú elhúzattam a cigánnyal (tudom hogy az vót mer a többi ződ fénybe foszforeszkált, emmeg hótt barna vótt az istenadta meg valami bazseva is vótt a csápjai közt) hogyaszongya "Lemegyeka lemegyeka pince fenekéé-é-re!"
Ennyit a hülye botfülű uffókró. Hogy én má ezeknek se köllök.
Az ízegyemeg a bumfordi homlokukat.


Félsz a sötétben?

Én nem félek a sötétbe.
Én világítok, vazz!! :))

Van valami olyan kérdésed, amire mindig is szerettél volna választ kapni, de sosem merted megkérdezni?

-Hjahh....egy kérdés már csecsszopó (mondom, CSECS!) korom óta báncsa a zagyamat, de mivel soha nem mertem megkérdezni....
-mitisakartam-
ja! mosse merem.

És valami kérdés felénk?

-Van.
Ha nem túl indisz(krét)ponális....
Az "Oldalkereső" című kínrímeim.
Hogy fellöknétek-e ide. Ja, kérdés.
Ide?
Mer ússe óvas itten verset senki emberfijalánya...
Hát aggyunkmá a zirodalomnak!!

Puszi néktek és kívánom, hogy soha ne kelljen agyműtétet végrehajtani EZEN a blogon!!!!

És persze kirakjuk a versikét kerítünk rá sort :-) És kisasszony több komolyságot kérem szépen :-)))

Címkék: kérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.01. 21:55:55

Ejjjhhh, ti fijjúk!
Má honne vettem vóna komolyan a kérdéseket!!
Legalább olyan vérkomolyan vettem, mint amilyen vérkomoly az ódal is!! :)))))))
(Az ejnyebejnyés szeretjüket viszont KÖSZÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!)

puszi.

Fiorentina 2008.11.03. 16:48:49

Ez jó volt :) Sokat nevettem rajta :)
süti beállítások módosítása