Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Alig egy fél óránk van még licitálni az erotikus zsukváltóra, de mi lesz, ha nem szerzem meg. Még mielőtt valaki azt hinné, hogy betéptem, vagy valaki szemenvágott szívlapáttal, annak közlöm, nem erről van szó (ne is álmodjatok róla köcsögök). A virtuális ócskapiacon bogarásztam egy kicsit és erre bukkantam. Na mondom derék. Ilyenről még nem is hallottam, hogy Zsukváltófétis, de ki tudja. Mondjuk most hogy már leírtam tuti ide tévednek de sembaj eggyel több vagy kevesebb agyhugyköves már csak-csak elfér.
No de voltak ott azért mások is, csak hogy tudjunk minek örülni. Azt hittem a faszos, melles mamuszok lesznek a legdurvábbak, de tévedtem, mint ahogy az lenni szokott.
...Vízálló, kemény, rücskös felszínű gyöngyös vibrátor jobb és bal oldali forgással... Kétkezes, de még nem benzinmotoros vibrátor, ami ráadásul úgy néz ki, mint valami elbaszott cseszkó sci-fi kelléke.
...A Phallosan egy természetes és biztonságos pénisz "hordágy"...A szerkezet arra szolgál, hogy a delikvens nyújtsa a kéjlécét, aki sóherebb annak tudom javasolni, hogy kössön egy nagyobbacska követ (lehetőelg olyan 15-20 kilósat), majd lóbálja. Olyan lehet, mint a négereké, de először csak a szine kezd hasonlítani.
...Azok a csodálatos gépek...
Ezek után leltem rá olyan masinériákra, amik aztán már tényleg nem semmik, sőt valamik.
Bugyiként felvehető rádió távirányítású vibrátor, ami elég durva, ha mondjuk egy frekvencián megy mondjuk a távirányítóval és mondjuk a szomszéd nekiáll kapcsolgatni a tévét eszetlenül. Vagy ha elhagyja a távirányítót, akkor a boltban kapható multitávkapcsok is jók hozzá?
A maradék már jobban emlékeztet, valami középkori kínzóeszközre. Van ebből benzinmotoros, vagy gőzgépes kiszerelés??? Hátul meg a csaj faszija rakja a szenet a kazánba???

Címkék: ajánló szex kütyü hülyeség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.11.04. 20:44:10

Azt hittem szarul végződik a napom, de ez a szénlapátoló nagyon betett XD
Mondjuk ponófilmbe nem lenne rossz XD
Akkor már szólhatna egy perverz hőerőmű-vezető nőről, aki titokban gyártja magának a zorgazmust. Nem is beszélve a zinger varrógépről.

mokuss 2008.11.04. 21:21:21

bazz ez betegebb mint az én pedofil hajlamaim :P

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.05. 09:41:04

Ez valami morbid hotdogkészítő-kütyü? :o
Hol a kifliíííííííí?????????????????????????

DeXTeR 2008.11.05. 17:55:30

őő... oké, az még elviselhető, hogy van az embereknek fantáziája, sőt, még az is, hogy kitalálták a vibrátort, meg ilyesmi, de azt a kib*szott luxust, hogy távvezérlésű önkielégítő eszköz ( bugyiba szerelhető távirányítós vibrátor) ez picit ütött, el tudom képzelni, ül a buszon a csaj, egyszer csak előkapja a kis távirányítót, és nyomkodja a gombokat aztán vörösödik a feje... vagy ugyanezt a reggeli kocogás közben.
süti beállítások módosítása