Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexuális felvilágosítás XI.

 2008.11.04. 10:48

Drága Consuela olvasók futott bele egy pár égető kérdésbe a Cool Tv-n futó Cool Night című másorában. Balázzsal már dolgozunk az ügyön, hogy beülünk ide szaktanácsadónak, mert tényleg égető és fontos problémákról van szó.
De nézzük csak a kérdéseket:

A férjem csak akkor tud elélvezni ha az arcába fingok. Ez nekem egy kicsit fura de azért normális?- Ez teljesen normális. A puki olyan gázokat tartalmaz, ami boldogsághormont (a gyengébbek kedvéért endorfint, vigyázz vele mert nehéz szó) tartalmaz. Ha egy kis szaftot is tudsz hozzá mellékelni még nagyobb kéjjel fogja eltölteni párodat... (suluj)
- Hát jobb mintha lószart kéne székenned a mellén és aztán strandpapuccsal szétpaskolni hogy felizguljon, de csak egy fokkal... (bazsiahegyrol)

Ha a barátnőm fenekébe élvezek akkor ikreink lehetnek?
- Ez így van. Teljesen helytálló, de ne lepődj meg azon, ha egy kicsit hengeresebbek az átlagosnál, szagosabbak és barnábbak. Ez csak a szülés után jelentkező kis elváltozás. Idővel elveszítik a bódító illatukat és ki is fakulnak. Jó nevelgetést (suluj)
- Igen. Így kelezkeztek a négerek és az albínó négerek. (bazsiahegyrol)

 

Találtam egy kis csomot a herémen de már nincs ott. Mit tegyek? Mi lehetett az?
- Az bizony fiam a heregolyóid voltak, de szerencsére felszívódtak, úgyhogy örömmel fogadjuk, hogy már nem fogsz szaporodni... (suluj)
- Van aki azért köt oda csomót hogy el ne felejtsen valamit... Te barátom mit felejtettél el? Gondolkozni???? (bazsiahegyrol)

 

Ha orgazmusom van, beszarok. Ez normális?
- Ez nem normális, de én spec kurva jót röhögtem.  Javaslom a pelenkába való racsnizást, de orgiára ne menjél (suluj)
- Ha néger vagy akkor normális. Tudományos tény hogy ők szarból lettek és azzal is szaporodnak. (bazsiahegyrol)

Címkék: szex kérdés felvilágosítás idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.11.04. 11:02:54

Az utolsón nagyot röhögtem bazz....és sajnos el is képzeltem...

Consuela 2008.11.04. 16:06:01

És van ilyen ember!! Már én szégyellem magam helyettük is!

Doom 2008.11.04. 16:46:13

Viszont, szerencsére, úgy tűnik ezek nem fognak szaporodni... Még ahhoz is hülyék! :-)
süti beállítások módosítása