Kalandozás Középföldén...

 2008.11.06. 10:51

Már kezdem azt hinni, hogy bennem van a hiba, mert bárhová megyek mindig olyan dolgokba futok bele, mint Alice Csodaországban. Tegnap üzleti úton voltam drága Madzsarisztán középső területén, hogy pontosan merre az most mellékes, inkább az a lényeg mit éltem át.
Nem szeretek megállni sehol ilyenkor, de mivel a kocsi benzinnel megy nem jogsival kénytelenek voltunk megállni tankolni a pusztában egy benzinútnál. Amig a főnök tankolt gondoltam arrébb battyogok cigizni egyet. Alig tettem pár lépést a kocsitől és böktem rá egy koporsószögre máris Csodaországba csöppentem. Egy trollfejű valutaváltó külsejű (bőrdzseki, kockásing, bőrsapek, élrevasalt szövetnadrág, bőrcipő és a kettő között tetemes szünet, ahonnan villog kifelé a narancssárga zokni) kisebbségi terem mellettem, a következő marketingszöveggel:
- Nokia kő? Féláron! Full madzsar!
- Nem úgy mint te...

Hangzott önkéntelenül is a válasz, de nem szándékosan. Akkor még ez a drága bársonymackó kufár Dévid Kopperfíldet megszégyenítő ügyességgel húzott elő a semmiből egy órát. Már-már arra gondoltam, hogy Gyuri Gellerhez van szerencsém szolizás után, akcentus stimmel, mentalista és rohadtul idegesítő...
Szerencsére a főnök hamar végzett a tankolással és leléptünk. A sors úgy hozta, hogy Gyálról magamnak kellett hazajönnöm (BKV, MÁV b+ az anyád)...
Gyál felpattantam egy buszra, hogy azzal majd bejutok a városba. Jó szokásomhoz híven a buszsofőrtől akartam jegyet venni, de közölte, hogy nincs, üljek le nyugodtan... A leülést nem kockáztattam meg, mert sem vegyvédelmi ruha, sem fertőtlenítő nem volt nálam és a busz kb úgy nézett ki mintha valamelyik afrikai országból jött volna...
Nagynehezen bekeveredtem a Határútra. Ott figyeltem fel egy értelmes boltnévre: ÉDY-MÉRY. Na ezt már nem tudtam feldolgozni és kezdtem azt hinni ettől rosszabb már nem lehet, de még közelről sem volt vége kálváriámnak. A jegyvétel sem ment zökkenőmentesen, mivel két vonaljegyet vette, ami 540 de gondoltam megkönnyítem a visszaadás problematikus folyamatát ezért adtam egy ezrest meg egy ötvenest, csak hogy könnyebb legyen. A jegykiadó már azon elgondolkozott minek adtam az ötvenest, de hamar feltalálta magát és egy laza mozdulattal beütötte a gépbe, hogy kiszámolja a visszajárót. No kezeljük le a jegyet és száljunk fel a metróra. Azaz csak száltam volna, ha a jegykezelés után egyből nem terem ott egy pár agyoniskolázott ellenőr: JEGYED??!! Fellibbentem a kezembe lévő két jegyet (az egyik kezelve volt másik még szűz) és jön a kérdés, hogy melyik  az... Hát lányos zavaromban nem is tudtam mit reagáljak. Mire megvitatták, hogy mégis van érvényes jegyem már befontam a szemöldököm...
A metrózás során azon gondolkoztam, hogy vajon a hugyszag az a kocsikhoz jár grátisz bónuszként??? Akármelyik kocsiban volta  mindenhol érződött az a bódító vizeletszag.
Nagynehezen átvergődtem magam a Keletibe, ahol szerencsére csak röpke negyven percet kellett várni a vonatra, de az már egy másik mese...
 

Címkék: utazás hülyeség napi mocsok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.11.06. 11:09:33

Szegénykém! Egyébként küldtem vmit mail-en, ha nem ment át, akkor írd már meg, mert elküldöm másik címről. Fos gmail. :D

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.06. 11:12:13

még nem kaptunk semmit de várunk mindent :-)

Fiorentina 2008.11.06. 11:23:23

na, átküldtem másikról. hátha....

Doom 2008.11.07. 19:00:57

Hm. Az én kedvenc noltfeliratomat valahol Kecskeméten (vagy Szolnokon) pillantottam meg a buszablakból.
Épp egy temetésre mentünk tehét elég xar volt a hangulat, de amikor kinéztem és megláttam az épületen a kb 15 méter hosszú és 2 méter magas feliratot röhögnöm kellett.

Hogy mi volt kiírva? Hát az, hogy PARASZTMENNYORSZÁG!+ :-)))

t.
süti beállítások módosítása