Szerda reggel van...

 2008.11.12. 09:28

Már amikor lefeküdtem gondoltam hogy ez a reggel más lesz mint a többi volt...
Reggel szörcsögve keltem, és egy lepedő volt a fejemen, az arcom előtt pedig egy szívlapát lapát része. A kezemben egy vörösen izzó szívlapát...
Dart Bazsi lettem... a Sithlapát rend tagja... szörcs szörcs... mi lesz most? szörcs szörcs...
Hát ezen túllendültem valahogy és elindultam a buszra. Furán néztek rám az emberek de ehhez már hozzászoktam. Mivel gonosz vagyk válogatás nélkül vertem agyon őket sithlapáttal.
Felszállok a buszra, letelepszek, nem ült mellém senki... Elindultunk és kb 5 méter után megállunk és a buszsofőr közli hogy bocs, ez nem a 6:55-ös busz hanem a 7:05-os... Nekem semmi bajom a női buszsofőrökkel, amíg mondjuk csak áramot vezetnek, vagy szamarat. De ez a fehércseléd olyan kanyaríveket produkált azt hittem hogy ő a Hamiltonina...
Aztán valahogy beértünk a városba bár amikor majdnem leszorítottuk az útról a mentőautót és láttam benne a beteg ijedt arcát, nekem is átfutott az agyamon hogy úristen mi lesz most...
Aztán jött az egresszív ébresztés... Az aluljáróban az exem jött szembe. Komolyan mondom olyan mintha pofánvágnának terhesmacskával. De inkább kérnék a macskából kettőt e helyett. 
Épp lelkesen dolgozok (értsd: poszot írok) amikor közlik hogy menjek le a pincébe egyik kollégával. Közöltem hogy de én nem vagyok olyan, meg hoyg nekem barátnőm van, de nem hatottam meg senkit.
Aztán közben kitaláltam hogy saját pénztz adok ki, amit mindennél stabilabb gazdasági alapokra helyezek: van két fél méteres zsebkésem ezenkívül Mokuss bicskáját is elkérem és ha minden kötél szakad akkor Marcelkám közeli hozzátartozóinak fegyverkészletét is elkérem amit azért tartanak fenn hogy ha egy ujjal is hozzáérek akkor ne tévesszek szöveget az oltárnál...
Aztán végeztem a melóval és elkezdtem banánt enni... egyik kolléga megjegyezte hogy milyen erotikusan eszem... ezzel annyi baj volt hoyg férfi az illető és szakállas. Innentől nem szeretem a banánt, és a seggem szinte érintkezik a fallal...

Jó munkát mindenkinek...

Címkék: beteg hülyeség idióták bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokuss 2008.11.12. 16:59:59

adok én nekde kölcsön bicskát amugy alluljárot ugye nem vérezte össze az iletö vagy azota már feltakaritoták esetleg nem verted agyhelyen?:P

Doom 2008.11.12. 21:00:50

Munkába járni veszélyes... ott lenni pedig még veszélyesebb. Ezért ma itthonis maradtam! :-) A homokos és/vagy idióta kollégákkal szemben pedig az a legjobb, ha idejekorán elterjeszted, hogy késsel járkálsz és te vagy az a kedvesen mosolygó pszichopata a harmadikról:-D Na akkor tutira nincsenek ilyen beszólások... :-D
süti beállítások módosítása