Megjelent Lola új lemeze...

 2008.11.13. 11:54

Hűdejuppíjó. Most azonnal megyek és és és és és huhh szarok rá. Mostanában nagyon nyomják ezt a kiscsajt de a franc sem érti hogy miért. És ne mondjátok hogy egyoldalúak vagyunk mert a metál a minden. Eddig is röhögtünk a metálosokon is :P
Naszóval ez a 3. lemeze. Most lehet hogy nem túl jogosan de felmerül bennem a kérdés hogy miért? volt másik kettő is???? Hát volt. A rádiók agyba főbe nyomták, a szívlapátom ebbe akadt bele trágyázás közben is. Ha Dart Védernek lett volna esze akkor nem a birodalmi indulóra jelenik meg mindig hanem "Lola - Mozdulj már" és még el is lejt hozzá egy táncot, akkor egészen más folytatásai lettek volna a filmnek.
A hangja szerintem tucat kissé a csajnak kb mint egy zsák krumpli. Ha idővel kikopik akkor találnak helyette 12-t 12 másodperc alatt.
Na végigszenvedtem közben a klippjét is a fent említett számnak. Most mondjam hogy amerikamajmolás? Nem szoktam ilyen szemérmetlenül hízelegni. Azt furcsáltam benne hogy minden nő kis mellű... miazhogy kismellű? Há nekem nagyobb van mint nekik meg szebben is leng :P Amin fennakadtam hogy a klipp hűdekeményen kezdődik... felrúg egy kukát. Aztamindenit de merész! Remélem itt mindenki érzékeli hogy lázadásról van szó. De vajon mi ellen? Nem viszem le a szemetet? Nem csinálok rendet? Esetleg nem mosok fogat?
Aztán megjelennek a jólmegszokott kamugitárosok. Pengetnek pengetnek egy akkordot és a nép bedőőőőőőőőől. Mondjuk az igaz hogy a számot nem variálták meg annyira hogy szükség legyen mégegy akkordra is.
Szóval összefoglalva Lola lehetne akár Lala is annyira nem tűnik ki a mezőnyből. Vajon kire fogunk 20 év múlva is emlékezni? Lola vagy a Cannibal Corpse? :P

Címkék: ajánló tv web hülyeség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.11.13. 12:55:11

Melyik az a Lola? Nem neki van ez a száma:
"Azt álmodom, hogy étkezem, azt álmodom fogod a két szemem"?

Fiorentina 2008.11.13. 13:07:56

Nem, nem az :DDD Ilyen kis nyomi feje van.....

Evii 2008.11.15. 14:21:55

Hy!!
Most nem tudom hogy nem normális vagy-e vagy egyszerűen mondhatjuk hogy egy kis k.
De nem kéne ilyeneket mondani Loláról mert szerintem te sem vagy különb.
És szarjál te inkább a magad fejére arra a kis buzira.Jah és 20 év múlva is Lolára fogunk emlékezni és arra is hogy egyszer írtam egy ilyen kis köcsög rohadéknak mint te is vagy.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.11.15. 17:34:56

Mindig jön valaki aki meg akarja váltani a világot!:D

Bazsiahegyről 2008.11.15. 19:19:06

A nemi beallitottsagom nem vita targya kedves biralo. Lola igenis egy tucat mitty-mutty megcsinalt mediaszereplo. Annyit enis letettem az asztalra mint o annyi kulonbseggel hogy nekem legalabb nem aludt a kozonsegem koncert alatt hanem lebontottak par klubbot :P Nem vagyok ra hogy 20 ev mulva emlekezzenek ram, de Lolara sem fognak nagyon... Ha megerolteti magat lehet majd belole talan egy balazs klari gyurika nelkul...
A hozzaszolasodbol nyilvanvalo hoyg egy elvakult sotet emberrol van szo akinek annyira beszukult a stkusa hogy csak Lolat hallgat es ezzel megszunt szamara a vilag.

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.16. 18:03:28

Ohh Eviike hogy tetszik beszélni megmondalak anyukádnak, és ahelyett hogy beleszólnál a nagy bácsik és nénik dolgába egyél egy kis cicakakát még és játsz szépen a homokozólapátoddal...
hát irgum burgum :-)))

Bazsiahegyről 2021.09.09. 21:21:01

12 év eltelt már a 20-ból amit jósoltam. Már most sem tudják ki az a Lola.

Nevem senki. 2021.09.10. 14:12:11

Utánanéztem ki ez a Lola és semmi nem rémlik. De tényleg sosem hallottam róla így nincs mit elfelejtenem. A Kozmixos Lalára még emlékszek. :D

Nevem senki. 2021.09.10. 14:14:41

Ha már zene. Tegnap ki jött a Hypo legújabb nótája.
youtu.be/9L1Etjsy6Fk

Bazsiahegyről 2021.09.10. 15:38:31

@Nevem senki.: Jól sikerült az új szám nah. Kicsit az Arrival korszakra emlékeztet.
süti beállítások módosítása