Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Miért minősül állat kínzásnak, ha egy nő szexel pl. egy kutyával? Vagy az állatnak nem mindegy, h mibe dugja be?
- Nem minősül állatkínzásnak csak gusztustalan baszki... (Suluj)
- Nézz rá Goofí-ra és megtudod miért kínzás... (Bazsiahegyrol)
- Miért neked mindegy vazz? Az állatoknak is van ízlésük…(Doom)

-Éljenek a fehérfolyásoscicamicák^^(VégbélNővér)


Mire vágyik egy 11-12 éves lány a kapcsolatban?
- Kindertojásra... (Suluj)
- Már mondtam... egy 30-40 centis műbroki (Bazsiahegyrol)

-Negatív terhességi tesztre...(VégbélNővér)


Ha valakinek megnézem myvip-en az adatlapját nem rejtve, és ő visszanéz engem nem rejtve - direkt nem rejtve nézett vissza- akkor bejövök neki?
- Hát hogyne, a csajok buknak az ilyen magasröptü logikára... (Suluj)
- Korunk nagy gondolkodója... (Bazsiahegyrol)
-Nem! Az olyanokat, mint te, csak a sorozatgyilkosok kedvelik! (Doom)

-Sajnos ez csak az IWIW körében ennyire egyértelmű....Amúgy nem, nem jössz be neki... Sőtt....de inkább nem cifrázom, nézz tükörbe! (VégbélNővér)


Miért nem tudok összejönni egy csajjal sem? Már nagyon sok csajnál próbálkoztam, de mind csak barátként tekint rám és más semmit nem akarnak. Mi lehet a baj?
- Fürdés??? Hülye kérdések??? (Suluj)
- Talán hogy buzi vagy. (Bazsiahegyrol)
- Ezen nincs mit cifrázni...RONDA vagy cimbora...(Doom)

-Az hogy olyan vagy te is mint 1 tampon... Addig kellesz amig nincsen más amit bééé lehet rakni x) (VégbélNővér)


A fiukat mennyire zavarja, ha 1 lány szörös? Ugy értem, hogy a lábamat meg a honaljamat borotválom, de a karomon nagyon szörösödök... és és sajnaos olyan vagyok hogy sok az ösztrogén bennem és a hatáman meg a hasamon is van ször... de durva de azé lehet látni...
- A csajom egy majom és szőrös a teste... i'm lovin' it... Nincs is jobb mint egy bazi szörcsomóban turkálni... (Suluj)
- Végülis ha azt nézed Csubakka a mai napig közkedvelt... (Bazsiahegyrol)
-Hát kislány ezt megszívtad! De legalább röhögtem egy jót, miközben elképzeltelek... Jelentkezz egy cirkuszban, ott karriert csinálhatsz, mint a borotvált lábú jetinő! (Doom)

-Ilyenkor felmerül a kérdés bennem, hogy anyukád mért nem kapartatott ki anno.(VégbélNővér)


Milyen egy prostituálttal? Mennyibe kerül, és hogy csinálja?
- erről nem nyilatkozok mert úri ember vagyok (Suluj)
- Mint egy virsli nélküli Hot-doggal. (Bazsiahegyrol)
-Hm. Tuti, hogy nemazt akartad kérdezni, hogy milyen egy nővel? Mi van? Unod a kezecskédet? (Doom)

-Passz még nem voltam a szolgáltatás igénybevevő oldalán. (VégbélNővér)


Milyen levelet szeretnek kapni lányok egy közösségi oldalon? (nem társkereső) 15/f
- a nemibeteggondozó meghívóját... (Suluj)
- A terhesteszt végeredményéről értesítést. (Bazsiahegyrol)

-Ha nekem címzed minimum legyen benne angolna és vizihulla. (VégbélNővér)


Egyetemen-főiskolán lesz majd lehetőség dugni?
- nem tiltja a törvény, aki ilyet tesz tarkon lövik (Suluj)
- Ha ezt komolyan kérdezed akkor neked tuti nem... (Bazsiahegyrol)

-Lesz mindenki dugni fog mindenkivel csak téged hagynak ki.(VégbélNővér)


13 éves vok és szűz, le szeretnék feküdni a barátommal. ő 15 és szűz. Le szeretnék először feküdni mással hogyha vele megfog történni akkor ne bénázzak és jó legyen.
- neki meg azért pici és puha hogy ne fájjon... (Suluj)
22 éves vagyok és bika és le fogok feküdni a barátnőmmel. Ő 18 és ő is bika... (Bazsiahegyrol)
-Nos, ez esetben az aktus előtt iq tesztet kell csináltatni! Ha az eredmény egálban van a dunakavicséval, akkor tilos a szex! (Doom)

- Jézus 13 évesen szűznek lenni? Az akkora ciki mint a 12 cm-s pénisz...^^ (VégbélNővér)


Hogyan dobhatnánk fel a párommal a szexet? Mik azok a dolgok amit "mééég" imádnak a férfiak az ágyban?
- a sört... (Suluj)
- Harapj a seggembe te álaaaaaaaaaaaat! (Bazsiaheyrol)
- Még egy nő...(Doom)

-Speed,Herka,Ketamint ......szeretem az embereket ^^ (VégbélNővér)

 


Ha egy széklet akkora, mint egy pénisz, akkor az ürités hogyhogy nem fáj, az anál meg igen?
- szarjál sünt utána már mindegy lesz... (Suluj)
- Hm... Mert a széklet jó esetben nem kemény... (Bazsiahegyrol)
- Brit tudósok már keresik a választ! Az eredmény megtalálásáig mindkét cselekmény TILOS! (Doom)

- Ilyenkor nyomnék 1 puszit az arcodra...HAHAhhhahhhHAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRr (VégbélNővér)
 

Címkék: szex felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...Doom... 2008.11.19. 00:40:30

Mivel én nem kaptam felkonfot, bepofátlankodtam! :-)

Bazsiahegyről 2008.11.19. 06:52:37

helyes helyes :D megkapod a felkonfot amint írsz :P
süti beállítások módosítása