A WC histórai

 2008.12.09. 08:55

Nem Walter Closet-ről lesz szó, sőt nem is Worl Conflictokról, hanem a hetek óta tartó wc mizériáról ami itt folyik csepp kis irodánkban. Arról már nem átallottam egyszer írni hogy milyen fülig szaros a wc. Gyakorlatilag aki bemegy bármihez ér barna lesz mint Kolompár Gazsi, meg a szaga is valami olyasmi lesz... Szóval ezeket feldolgoztam, aztán jött az hogy az egyik kolléga, Jabba ellopta a Wc kulcsait és lement velük ebédelni. Ekkor a fél iroda be akart hugyozni, de egyszerre mint az ünnepi paripák. Kb úgy is topogtunk egyhelyben. Aztán Jabba be lett fenyítve, csináltattunk pótkulcsot. Na igen ám... de itt jön a csavar... Először a pótkulcsot a másik kulcs karikájára tették rá, és Jabba megint elvitte magával. Akkor mondtam először hoyg yilet én még nem basztam soha. De ez még nem volt mindig elég...
Különszedtük a kulcsokat, mert a nők láthatólag képtelenek voltak ezt megoldani. Az egyik odaadtuk a fő pislantósnak... Erre az elmegy wc-re és belülről magára zárja. A kulcsot meg a zárban hagyja. Hát a jó kurva istenit neki... Miért akarja itt midneki hogy behugyozzak? Nagy nehezen ezen a problémán is túlléptünk. Hulltak a könynek mint a záoreső mert ők egyedül akarnak a wc-ben bennt lenni. Mondtam hogy attól nem kell félni hogy meglesem őket, nem szeretnék egyetlen pillantástól sterillé válni.
És most jön az ami eddig tényleg kimaradt. Ezzel senki nem kalkulált. Jöttek megszerelni a wc-t. Belépek, és a következő beszélgetés zajlott le:
- Helo... Valami baj van a WC-vel?
- Hát öööööö nemtudom.
- Egyiket sem lehet használni?
- Nem mert szereljük.
- És mi a bajuk?
- Semmi.
- Ja, jó rendben...
Itt elgondolkoztam azon hogy a hátára hugyozok. Aztán inkább mentem fel egy emeletet, kunyeráltam kulcsot. De legalább az illúzió megvolt hogy a fejükre pisálok...

Címkék: beteg hülyeség idióták fájdalmas bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.12.09. 09:44:28

Majd a közeljövőben szeretném elemezni a blogotokat az emberekesablog.blog.hu-n. benne lennétek egy rövid "interjúban" , amit e-mailben bonyolítunk le?

Bazsiahegyről 2008.12.09. 09:47:41

persze, benne vagyunk :)

Fiorentina 2008.12.09. 10:22:08

Ez az!! Nem csak mi kerülünk ilyen helyzetbeee :DDDDD

herold 2008.12.09. 10:29:24

hátára pisilni? ugyan, de konzervatív vagy, egyik régi pajtásom szava járása volt: Rászarok apám homlokára és szétpacsizom a seggemmel...

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.09. 10:35:57

Az az ünnepi paripa-topogás a mai napom fénypontja!!!!!!!!
(vizuális típus vagyok....nem kicsit....nagyon!! :)))
Hát én akkorát röhögtem ezen a poszton, hogy majd bepisilteeeem!
----jesszus hol a wc kulcsom???? :D:D:D ----

Izsi · http://bolhatojas.blog.hu 2008.12.09. 11:00:33

Bazsi, ha már tényleg nagy a szükség, ott a vasút, balra befordulsz, le a lépcsőn, csak hát térítési díja van:P. Légszennyezési adó, rettenet-járadék, ki hogy hívja

Bazsiahegyről 2008.12.09. 11:33:16

miattad lassan háborúk törnek ki úgyhogy csend :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.12.09. 13:51:10

Szerintem kéne gy toi-toi az íróasztalod mellé!:)

Bazsiahegyről 2008.12.09. 14:32:22

se toi-toi se bili... nyugtató... meg valami spré ami riasztja a munkát

mokuss 2008.12.09. 18:45:53

bazz mekkora problema ez a wc kolcs :P nekünk van egy pottyantos xd az épitkezésen meg mellé beálsz azt oda hugyozol vagy még oylan sincsen xD
süti beállítások módosítása