Márk nem megy Eurovízionálni

 2009.02.04. 20:24

"Egy rajongói site kiderítette, hogy az MTV zsűrije által javasolt dal nagyon hasonlít a 2006-os svéd Big Brother főcímdalára. Mark visszalépett, helyette Tompos Kátya képviseli majd Magyarországot az Eurovíziós Dalfesztiválon a Valami Amerika 2 betétdalával."

Aztakutya meg a macska... mi lesz már megint? Szegény Márk... Szívem szakad meg egyszerűen és már a lapátot is majdnem letettem a kezemből, hogy mégsem ütöm meg. Hm... najó azt azért nem :D Megütöm mint hülyegyereket a végbélszél.
De minek ment volna ki ez a suttyó oda? Jah hogy énekelni tud? Kb mint én. Csak az a különbség hogy én felismerem a hangszereket. Fényképről. Ha elmagyarázzák melyik melyik meg mire való. Legközelebb meg majd Győző személyesen indul, vokálozik K. Tünde, és egyéb hírességek pl Z.V. (köszönöm a köszöntést, hiányzol mint egy gennyes kelés a seggemről) Már látom magam előtt ahogy a fesztivál zsűrije meghallja énekelni ezt a nevenincs sztárocskát és lefagy. :D Mi már ehhez hozzászoktunk röhögve elviseljük... Na de ők?????? :D Gondoljunk a világra is!
 

Címkék: idióták bulvárkomment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k.norbert 2009.02.04. 22:06:40

Én még azt nem értem hogy Magyarországról miért csak ezeket a nyávogós, pléhbekkhangú ratyimanókat küldik egy ilyen kaliberű rendezvényre. A magyar rock sztem kurvajó, világszínvonal.
És mégse.
Pedig Eurovízión szokott lenni rock, még metál is. Mi is simán küldhetnénk, talán sikerüle egyszer az első 10...

átlátó 2009.02.05. 00:57:59

Ez a Márk gyerek tényleg egy gyíknyál. A nóta szerzője egy ismert svéd zeneszerző, de ez nem ennek a ratyinak az érdeme.
Viszont amelyik számot helyette küldik azt én kikérem a magyar zene nevében.

Fiorentina 2009.02.06. 22:15:45

Ruzsa Magdi nyomába sem érhetett egyik sem, amelyik kiment. Szerintem....
süti beállítások módosítása