Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csak hogy felvilágosuljatok

 2009.02.06. 21:25

Mi van akkor ha nem izgulok másra csak a mocskos szexre?
- Dagonyázzááá!!! (Suluj)
- Hát akkó ne fürgyé le... (bazsiahegyrol)


Hogyan lehet igazán megalázóan dobni egy 16 éves pasit, aki megérdemli?
Gerontofília ellen mit tehetnék?

- Szarj a mellére és paskold el szívlapáttal, az segít... (Suluj)
- Idomíts be egy lovat hogy harapja le a farkát (bazsiahegyrol)


Fogadtam egy csajjal, és nyertem, és most a rabszolgám lesz egy napig! Valami kreatív ötlet hogy mit csináltassak vele?
- Festesd ki vele a lakást, meg ha már ott van rendet is rakhat és ki is takaríthat... (Suluj)
- Hát nekünk kéne egy próbatermet építeni... ha gondoljátok jöhettek betonozni. (bazsiahegyrol)


Van egy lány aki már régóta tetszik nekem. Mit mondjak neki? Ma este találkozunk, mit csináljak?

- Kezdésnek tolj le egy kiló foghagymát, meg egy kis káposztát, aztán meg kérdezd a meleg sündisznókról... (Suluj)
- Egyél hagymát pálinkával és lehelj rá. (bazsiahegyrol)


Mire gondolsz csókolózás közben?
- Minden másra csak a hülye kérdésekre nem... (Suluj)
- Az ózonlyuk tágulására. (bazsiahegyrol)


Lehet valami bajom ha a barátommal együtt fürdök?
- Ebihalakat szülsz, aztán nevelheted a békaporontyokat (Suluj)
- Igen, lefolytok a lefolyón ha kihúzzátok a dugót. (bazsiahegyrol)


Én lány vagyok , ő meg fiú. 16-17 évesek vagyunk. A helyzetünk nem egyszerű. Hogy oldjam meg ezt?
- Aham értem. Így! (Suluj)
- Hm... vegyetek egy rózsaszín masnit és énekeljétek hogy cserri cserri lédi (bazsiahegyrol)

Címkék: szex hülyeség felvilágosítás idióták agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mokuss 2009.02.07. 15:34:13

"16 éves pasit"

az gyerek bazz

"Van egy lány aki már régóta tetszik nekem. Mit mondjak neki? Ma este találkozunk, mit csináljak?"

pálinka meg hagyma nem jo.....

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.02.08. 10:10:13

Megint egy király poszt grat!
süti beállítások módosítása