Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lámpavilággyújtás szex terén

 2009.04.23. 10:37

Ezek felett a kérdések felett nem tudtam elmenni (sem így sem úgy) röhögés őszinte árdeklődés nélkül. Szóval úgy gondoltam megmutatom őket :P

Csunya az ha egy nonek nagy a venuszdombja? Kellemetlen eza ferfiaknak?
Csak akkor ha a füvet is nekünk kell rajta nyírni.

Sperma állaga? Miért ilyen?
1. Légnemű, és ezt teszik a lufiba. Ha beszívod belőle akkor fura hangon fogsz beszélni.
2. Szilárd, akkor cukorral felverik és karamellt vagy vattacukrot csinálnak belőle.


Fiúk! Taszít titeket, ha egy csaj szőrös?
Pl.: kar, láb, hónalj, pici bajusz?

Én speciel a Hitlerbajuszra bukom, meg a szőröstalpú csajokra.

Mit lehet egy barátnővel csinálni?
Hát ha már így megkérdezted... Kolbászt tölteni, a péniszedre vigyorgó arcot rajzolni?

Ha 2 meleg ember szexel akkor mind a kettönek feláll?
Ezt Csonka Bandi tudná... Neki speciel sokáig szurkoltam hogy jöjjön össze a Szandival és akkor a legirritálóbb szerelmesduetteket hallhattuk volna.

Titkos párkapcsolat pappal?
Ámen.

Van ingyen nő?
Van, édesanyád.

Mi a velemenyetek/tapasztalatotok az anusz izgatasarol ujjal, esetleg ket ujjal?
Láncfűrészzel és román vendégmunkással az igazi.

Egy helyes, izmos, gazdag, népszerű fiú beleszerethet egy csúnyácska, esetlen, kövér lányba?

Szerinted? Brazil szappanopera szag van :P

21 éves fiú vagyok. Még nem volt komoly kapcsolatom, és szűz vagyok. Hány ilyen fiú van még rajtam kívül?
Az összes aki WoW-ozik :D

Élt át már valaki kb.30 orgazmust másfél óra alatt?
Az oroszlánok.
 

Címkék: szex felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edy85 2009.04.23. 11:23:03

Nagyon örülök hogy vannak ittend újra posztok :)
Hajrá Hajrá Hajrá!
süti beállítások módosítása