Felvilágosítás Extréme

 2009.05.20. 21:34

Kádban fürödtem a testvérem után, aki talán...tetszik tudni:S Kezdek félni, mert egy hete késik és hiába próblom h megjöjjön, nem sikerül. Félek. Lehetek terhes???
Bazsiahegyről: Hát persze. A csikóhalak is így szaporodnak kedves fiam, meg az akkora idióták mint te. Please játsz inkább a WoW-val jó?  Egy kolléga mondta hgoy a szájszag megöli őket úgyhogy ne félj...Agyilag kedves lányom... agyilag. Teherbe könnyebben mint gondolkodóba...
NH: Ha nagyon koncentrálsz talán megjön. Szorítunk érted!


Sziasztok! lenne egy elég kellemetlen kérdésem. VÉrzik a végbelem, ha elmegyek mosdóra és nem csak pisilik. Ha értitek miről beszélek. Nem tudom miért történt ezt... nem tudtok vmi tanácsot adni? Eléggé megijedtem, de nem szeretnék orvoshoz fordulni.
Bazsiahegyről: Hát persze. A csikóhalak is így szaporodnak kedves fiam, meg az akkora idióták mint te. Please játsz inkább a WoW-val jó?  Egy kolléga mondta hgoy a szájszag megöli őket úgyhogy ne félj...Ha vérzik a végbeled nem értem miért kell ilyen virágnyelven magyarázni hogy szarni mész... Megmondom miért történt... Azéééé mee ne dugdoss legót meg Geronazzo Máriát a seggedbe... na ezért.
NH: Donatellácskának is voltak hasonló bajai miután hát érted... izé.... a popójába... érted... dugtam!



Mi fog történni velem a nőgyógyásznál?
Bazsiahegyről: Hát persze. A csikóhalak is így szaporodnak kedves fiam, meg az akkora idióták mint te. Please játsz inkább a WoW-val jó?  Egy kolléga mondta hgoy a szájszag megöli őket úgyhogy ne félj...Megbasznak az UFO-k
NH: A doktorbácsi felhúzza a gumikesztyűt a farkára és jól meg.... izééé... érted... megbasz!


5dikes vagyok és a lányok állandóan a menszeszről beszélnek. felvilágositáson mondták h a fiuk később érnek. nekem is meg fog jönni?
Bazsiahegyről: Hát persze. A csikóhalak is így szaporodnak kedves fiam, meg az akkora idióták mint te. Please játsz inkább a WoW-val jó?  Egy kolléga mondta hgoy a szájszag megöli őket úgyhogy ne félj...Hát persze... Majd ha benedvesedik a kukid.
NH: Érted hasonlóképp szorítunk mint az első kérdezőért.


A kerdesem az lenne hogy a multkor egyutt voltunk uszodab a baratommal.... es ahogy szamoltam eppen abban a periodusban voltam amikor a legtermekennyebb egy no.uszkaltunk es minden klassz volt de egyszer csak furcsa buborekot lattam a viz felszinen....a menstruaciom kesik es azt hiszem hogy epp eleg kozel alltam a baratomhoz ahhoz hogy az a valami (nem tudom pontosan hogy hivjak) atuszhasson belem...lehetseges hogy tenyleg terhes legyek?

Bazsiahegyről: Hát persze. A csikóhalak is így szaporodnak kedves fiam, meg az akkora idióták mint te. Please játsz inkább a WoW-val jó?  Egy kolléga mondta hgoy a szájszag megöli őket úgyhogy ne félj...Az a valami egy ebihal. Innentől békákat fogsz elleni sőt még szarni is. Nyiss békacomb éttermet! Sok sikert...
NH: Persze lankadt faszból csak úgy átúszik beléd a furcsa buborék. Szerintem csak fingott valaki...


19 éves srác vagyok barátnőm 18. lassan 2 éve vagyunk együtt, komolyan gondoljuk, minden rendben van. Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a barátnőm orálissan kielégít engem, aztán fogatmos, smárolunk, és utána én is kielégítem őt ki akkor megvan az esélye annak, hogy teherbe esik? Arra gondolok, hogy a fogmosás(bármilyen fogkefével fogkrémmel) nem tökéletes, maradhat ott valamennyi sperma a szájában. Nyilvánvalóan nagyon kevés, de ha smárolunk akkor "átjöhet" az én számba, onnan pedig a barátnőm hüvelyébe is bejuthat. Valós ez a veszély? Vagy csak én gondolom így? Ha a fogmosás tényleg tökéletes akkor akár több napig is elélhet a szájában? Onnan jutott eszembe, mert hallottam egy történetet(sajnos nem tudom hiteles-e), hogy egyetemen volt egy csaj akinek a nyálát megvizsgálták mikroszkoppal, oktatási céllal és találtak benne spermát, és a professzor szerint megfelelő körülmények között viszonylag sok ideig is elélhet. Nemtudom valós-e a veszély, okozhat -e terhességet. Ebben szeretnék segítséget kérni. Köszönöm.
Bazsiahegyről: Hát persze. A csikóhalak is így szaporodnak kedves fiam, meg az akkora idióták mint te. Please játsz inkább a WoW-val jó?  Egy kolléga mondta hgoy a szájszag megöli őket úgyhogy ne félj...
NH: Ez nem valami filmben volt? Mármint a geci a szájban feeling... DEHOGYNEM! láma vagy öreg, a te nyáladban biztos megélnek a gagyibacik is...

Címkék: felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása