Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Miért van az hogy büdös a péniszem? ki szoktam verni minden este megmosom de még sem múlik el"

Egy kedves barátom azt mondta hogy nem kéne seggbebaszni a kutyát előtte és akkor nem lenne ilyen gondod. Hát ezis egy nézőpont. Szerintem meg nem kéne előtte beleszarni a tenyeredbe.
De persze ha már megtetted akkor nincs visszaút... Nem elég mosni, én javallom a levágást. Többet nem kell kiverni, meg semmit csinálni vele, igaz állva nem tudsz majd hugyozni, de a lényeg hogy szaporodni sem fogsz. Kár lenne ha sikerülne.
Gondolom nővel nem sűrűn van dolgod ugye? A felfújható nem ér, és Kéz Teréz meg Marok Marcsi sem játszik most...
Ja igen... a végső javaslat... Ne túrd más farát és mosdd meg a fitymád alját :P
 

Címkék: szex felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mokuss 2009.05.20. 20:54:31

de szerintem ha ganét kézzel dobod arrébb a kézmosás után akkor is szarszagú lesz a kezed XD
süti beállítások módosítása