Hülye kérdések kora reggel!

 2009.05.24. 08:00

Lehet valami baja a szextől egy 16 éves lánynak?

NH: Persze, hülyeségeket kérdez. Meg lehet kicsit viszketni is fog utána a nuni....

Azt hiszem szerelmes lettem egy katolikus papba! Mit tegyek?

NH: Ha 10 éves ministránsfiú vagy, akkor csak várj míg behív a gyóntatószékbe. Ha csaj, akkor biza így jártál....

Nagyon beteges ha bondage (kötözős szado-mazo válfaj - NH) videókra bukom? Főleg a férfiasokra. Fiú vok.

NH: Szerintem keresd fel a Névtelen Homoszekszuálisok Szövetségét. Ott biztos odakötöz valaki valahova. Bár még így is jobb, mintha nekrofil lennél. Én azért szeretem a nekrót! -> KATT

Hogyan lehet kis farokkal jól teljesíteni?

NH: Nagyobbra cseréled.

Milyen érzés egy prostituálttal elveszítteni a szüzességem?

NH: 15 évesen: kurva kemény vagy. 18 évesen: kemény vagy. 25 évesen: láma vagy. 40 évesen. inkább maradj szűz. Viccet félretéve: Aki ilyeneket kérdez ne szaporodjon!

Ha orgazmusom lesz mi történik?

NH: "Beleremeg a Föld, amikor megszólaaaaa-a-al az utolsó hangos daaaaaaal...."

A fiúk mitől tudnak igazám beindulni?

NH: Én speciel egy jó kis bugrácsos marhapörkölttől!

Miért nem közeledik már hozzám?

NH: Ha ennél is közelebb menne, már a szádon jönne ki a vége...

Erotikus munka fiúknak. De hol és mit?

NH: Ajánlom a Bivalybasznádi faszkorbács tesztüzemet.

Miért üldözik olyan sokat a melegeket?

NH: Ez a tél igen hideg volt, ráadásul a gáz is elzárták a ruszkik.... Ez csak tipp...

Címkék: felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2009.05.24. 12:12:51

XDaz utolsó odabaszott:D

jah,és én egy jó korsó sörtől is be tudok indulni:Da bor-hagymás zsíros kenyér kombinációról ne is beszéljünk :P

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.24. 14:28:42

a hagymás zsíros nekem is bejön xD jah meg a nekró!
süti beállítások módosítása