Tudom ez nem olyan mint a pudingevés hogy kicsit eszünk vagy kicsit nem, mert nem lehet valakit csak kicsit megdugni, vagy kicsit nem. Szóval belépünk, mit lépünk futunk rohanunk a romlottság kapuján. Lesz itt Geronazzo, greontofilia, nekrofilia meg fikaevés mint az állat. Csak azért mert ti kértétek! Szóval ennek a hétnek ez lesz a témája.

 

Mit tippeltek melyik szerkesztő melyik a klippben? Mer ezek ugye mi vagyunk amint rohanunk a romlottságba...

Címkék: zene ajánló videó hülyeség fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucifR 2009.06.22. 17:05:56

Zárójelben jegyzem meg, Immortál az egyik legtökéletesebb zenekar, arról meg nem tehetnek, hogy a klipjeik ilyen elbaszottak(mert hát tényleg mind az), Abbath pedig a zenei világ egyik legelismertebb, legnagytudásúbb alakja.
Am a Mighty Ravendarknak volt fell korábban faja paródiája, keresgéljétek biztos meglesz, valami cselák énekesnő énekelt benne

Aetherius 2009.06.22. 17:54:42

Igen az Immortal igen jó zene,nyáron meg is nézem őket élőben :)

Na de a lényeg ezt a sort megcáfolnám:
"mert nem lehet valakit csak kicsit megdugni, vagy kicsit nem." Igenis létezik olyan hogy valakit meg is dugsz meg nem is :D Haverom bebizonyította!!

Bazsiahegyről 2009.06.22. 18:29:27

@Aetherius: és azt mégis hogy? kicsit nem lehet megdugni...

LucifR 2009.06.22. 19:24:25

engem is érdekelne a kicsit megdugás mikéntje!
am Brutal Assault? voltam tavaly is, hatalmas feszt

wesborland 2009.06.22. 21:04:58

Tudtam, hogy a tiéd lesz az első komment :D

Bazsiahegyről 2009.06.23. 10:13:32

én a másik két szerkesztőurat akarnám meginterjúvolni hogy posztokkal what the fuck lesz?

Aetherius 2009.06.23. 15:36:27

Sajnos ezt nem oszthatom meg veletek, az az ő titkuk, (na meg azoké akik ott voltak és látták az előadást), viszont LucifR küldhetnél nekem némi infot a brutal assault fesztröl erre a maíl címre:
cryptophilia@gmail.com

Tavaly is akartam menni, de közbejött egy kis anyagi csőd(közbe jött egy monitor 60 ezerért) így elmaradt a dolog.

Föként ilyenek érdekelnek hogy milyen a légkör,pl. kedves szlovák barátaink mennyire aktívak arrafele, mit érdemes meg mit nem stb.

Kössz!

LucifR 2009.06.23. 19:24:07

Aetherius!
Gondolom az angol megy:
brutalassault.cz/en/
a Cseh korona ojan gyenge 10 ft körül van
a zenekarokat nem kell bemutatni..
kb pontos kezdés van, mert 2 szinpad van, mig az egyiken felállnak, a másikon megy a show
(igen ennek a párhuzamosságnak hátránya is van(tavaly besorakozás miatt lemaradtam Carcassrol, meg Sodomrol, meg asszem mégvalami értékesről)
Szlovákokkal semmi baj(mivel hogy ez Csehországban van), vonaton én pl ittam meg haverkodtam szlovákokkal, jo arcok voltak....
A sör a stage-ben gyenge 300huf körülre váltódik, és finom, a városban boltban olcsobb, de meleg...
Jahh, és mindenki szív, ha van füved otthon ne felejts!
Röviden ennyi, am meg googe a barátod.....

Aetherius 2009.06.24. 16:28:21

Hello, ezeket vágom mind, legalábbis, ami az oldalon megtalálható, meg amit a google fel tud lelni.
Engem a személyes kinti élményeid érdekelnek, azon kivül tudok mindent :)

Meg pl. 0. napon szeszt lehet-e bevinni, vagy már akkor is átnézik a cuccaid? Mert kis hazánkban 0. napon beviszel 20 liter szeszt aztán abbol élsz utána.

LucifR 2009.06.24. 18:23:51

Külön van a kemping meg a stage, kempingbe bármit bevihetsz, stage-be kell csak karszalag, oda viszont csak helyi müanyagpohárba kitöltött sört, de bennt is 27korona volt eg ykorso, a vodka is annyi volt, a whiskey volt asszem 54
Kinti élményt meg én se tudom elmondani, hatalmas, ennyi.......
süti beállítások módosítása