Orosz fiúbandák

 2009.07.05. 21:14

Nem hittem hogy van a magyar szintnél is sokkalta lejjebb, pedighát van. És akkor még nem is sejtettem hogy békaemberekkel fogok találkozni... CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK! AZ ATOMBOMBA EZEKHEZ KÉPEST KUTYAFASZA...

 

 

 

Metálban azért jobb a felhozatal meg kell  hogy mondjam :D Najó... ez nem volt komoly XD

 

 

Na ez ütött akkorát hogy majd beszartam rajta :P

Címkék: zene web vicc youtube videó perverz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wesborland 2009.07.05. 23:15:17

Nesze neked ruszki black metal :D Abbath fater ezt meglátná szívlapáttal cselekedne :D

Bazsiahegyről 2009.07.05. 23:31:25

:P vagy beszállna :D hm... vörös blackmetál :D enyhén paradox

Fiorentina 2009.07.06. 08:42:57

Megmondom őszintén, nem hallgattam meg az összeset, mert nem bírtam idegekkel... :DDDD Jaja, szívlapátot nekik!!!

Bazsiahegyről 2009.07.06. 09:26:20

a második a legkirályabb szerintem :D ők éneklik hogy ájájájjá nincs gépsonka :P
süti beállítások módosítása