Koncertbeszámoló

 2009.07.25. 09:09

Mint említettem tegnap koncerten jártam. Röviden összefoglalva marha jó volt, volt sok ismerős, csak úgy érzem magam per pill mintha kifacsartak volna és le akarna esni a fejem.
Kicsit bővebben:
Mégsem bicajjal mentem hanem gyalog, biztos ami biztos. Amire odaértem már volt nagy nyüzsi a koncerthely előtt, be is galoppoztam körülnézni ismerősfronton mi a helyzet. ( = ki akar meghívni egy sörre) Ismerősök voltak, de szeszt nem adtak :P Amíg vártam Monára & Lacira két dzsipó jött oda tarhálni hogy "há tezsvír ván cigid?" mondom nem dohányzok... "nem?" "mé nem" azt hittem ezek itt megölnek, kész vége, nem lesz több poszt. De megúsztam a dolgot egy akkor rohaggyá meggel.
Aztán jöttek Laciék és bementünk a placcra. Olyan arcok voltak... de olyanok... Párosával voltak, mert így engedték ki őket az állatkertből, egyik a rockerállat a másik meg az ápolója. Begallopoztunk megnézni milyen a hely... Kicsi is meleg is, sokan is vagyunk rá... 260 egy üveg soproni... Szóval kimentünk beszélgetni. Akkor vettem észre hogy van itt még pár smerős, Vivien meg Atesz. Vivien láttunk is az iwiw-en. (prosectura)
Velük is beszélgettem egy keveset, mondták hogy vanank dolgok amik nem változnak és nekem inni sem kell nagyon ahhoz hogy hülyeségeket beszéljek... És ez aljas rágalom.
Aztán bementem újabb sörért, amikor is találkoztam Tassal az Agregator énekesével. Messziről integetett, aztán üvöltöttünk kicsit hogy mi a helyzet :P Úgyhogy a tavalyi koncertek nem múltak el nyomtalanul. Igaz most ők sem ittak annyit és nem volt ott a régi dobosuk KAresz aki felborítsa a komplett asztalt ami tele van szesszel...
Szóval elkezdtek játszani. Nem semmi koncert volt. Kitomboltuk magunkat rendesen :D 
Koncert után kimentünk a placcra friss levegőért, aztán valahogy sikerült letepednem a fölre. Ez nagyon-nagyon sok embernek nem nyerte el tetszését mert kígyózva tudtak csak tőlem közlekedni. Utóbb kiderült hogy a placc közepén csücsültem. Aztán fel is kellett állnom mert jött valami kocsi... aztán nem akartam nagyon hogy átmenjen rajtam.
Igazából ennyi volt a koncerten semmi poénos vagy akármi...
Buta emberrel is csak egyel találkoztam. Egy régi ismerős aki hol ex-nek hol nekem nyal. Utóbb én szartam rá, szóval most ex-nek nyal újra. És amikor elment mellettünk nagyon csúnyán nézett rám és nekem nem köszönt :P
 

Címkék: hülyeség idióták agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D4M13N 2009.07.25. 11:50:33

Úgy érzem az ex-ed és egy bikacsök találkozása pozitív irányba vinne minden dolgot.

Bazsiahegyről 2009.07.25. 11:54:53

hát nemtudom... én nevetnék :D de amúgy nem érdekel a dolog... csak azt sajnálom hogy mi lehettem volna ha ő nincs

kacibog 2009.07.25. 12:31:58

Amennyiben nem csak képletesen szartál az exedre, akkor azt kell mondjam, még mindig a hatása alatt állsz. :P

Bazsiahegyről 2009.07.25. 12:37:45

az igaz... a gyűlölet egy szép hatás :D

Fiorentina 2009.07.26. 11:06:34

De a gyűlölet és a szeretet/szerelem közt egy apró vonal van csak! (tapasztalat)

Bazsiahegyről 2009.07.26. 11:08:55

hát nálam a gyűlölet egy elég vastag vonal csaje :D

Mokuss 2009.07.27. 08:34:24

XD
ez loll föleg az utolsosort XD

Mokuss 2009.07.27. 16:27:01

de de XD tiszta por vagyok XD aposékkal padlást takaritotunk XD
süti beállítások módosítása