Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jó éjt mindenkinek :D

Címkék: web szex perverz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2009.07.27. 12:10:32

azta kurvaXD azzal a kis szerszámmal szerintem oda se fér a lény nyílásához a nő meg csak a film kedvéért nyögXD

Bazsiahegyről 2009.07.27. 12:12:53

@Fiorentina: inkább nem :P
@PrincessConsuela: szerintem azért nyögnek mert volt köztük egy egy torta és így elkenték egymáson :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.28. 16:17:07

Húúúú:) Na ezért félek idekattintani.

Én nemtudtam, hogy az ilyenek dugnak, gondolom azért nyögtek olyan intenzíven, mert még a kutya sem nyúlt hozzájuk soha. Azon lepődtem meg, amikor a nő visszamászott az ágyra és előkerült a has. Azt hittem, hogy az nincs is ott-az a földön volt. És tetoválva van. De jó mert meglököd az elejét és még egy hétig reng, a két nő meg két hétig. Ha szereted a hullámokat akkor ez fasza!:D

Fiorentina 2009.07.28. 18:18:13

@Bogi24: Még szörfdeszkát is hajtogathatsz magadnak belőle :XDDDD
süti beállítások módosítása