Dobsinai jégbarlang

 2009.08.17. 11:27

Idesanyámék gondoltak egy merészet és kitalálták hogy ugorjunk már el oda mert alig 200 km-re van Balassagyarmattól. Hát mondom menjünk, de én látni akarom a megfagyott Rumcájszot (ő még visszatérő elem lesz). Mondták hogy oké Balázska, a kedvedért elintézzük, ezen nem vitatkozunk. Én megnyugodtam mint az alkoholista amikor megkapja a teszkós vodkáját. Hát végülis csak 3 órán át vezettem úttalan utakon amik olyanok voltak mintha a németek a világháború óta rendszeresen járnának vissza és direkt poénból szarrá lőnék őket. De sebaj... Láttunk sok szép hegyet meg birkát meg mindenféle állatot, pl tótokat. Én rájöttem az ő mélységes tragédiájukra. A déli sík részek javarészt magyarlakta részek, nekik csak a hegyek jutottak ahol még focizni sem lehet rendesen mert egyszer rúgd le a labdát... Max az a sport hogy felmennek a hegytetőre és átintegetnek egymásnak szomorúan.
Azon agyaltam még közben hogy az ilyen hegyi teheneknek az egyik oldalon mindig rövidebbek a lábaik hogy ne dőljenek le a lejtőn.
Aztán kisvártatva meg is érkeztünk a barlanghoz. Megálltunk, vettünk parkolójegyet, majd rohantunk fel a hegyre hogy elérjük az idegenvezetést. Amikor felértünk azért tisztességesen meglepődtünk. A csoport fele magyar volt, a jeget is magyarul vettük, de csak szlovák idegenvezetést kaptunk. No sebaj, csak ha nem mondják sűrűn hogy "Pozor pivo!" akkor sokat nem fogok megérteni. No de sebaj kihoztam a maximumot a dologból. Lementünk a barlangba... tényleg csodaszép meg minden, csak kicsit hideg volt. A kialakulását szlovákul meghallgattuk, így  muszáj volt kitalálnom magyar teóriát rá hogy legyen legalább kis fogalmunk a dologról. Tehát: Rumcájsz és Manka vett itt egy téli lakot. Rumi lusta volt a havaat rendesen lesöpörni a hegyről és csak bevágta a barlanga ott meg megfagyott. Ha nem így volt akkor az én vétkem...
Az idegenvezető csaj ott körözött a lámpájával, mi ebből annyit értettünk hogy ott egy szikla. Nagy szikla. Aztán meg máshol körözött. Ott jég volt. Aztán Balázska megszólal hogy ott van Rumcájsz. De nem ez az érdekes... Hanem hogy 5-en kapták fel a fejüket hogy hol?
Az idegenvezető rámnézett jelentőségteljesen. Pedig én nem tehettem róla hogy ilyen hülyék vannak...
Szóval így néztük meg a barlangot :D Tanulságos volt azt hiszem... Mindazonáltal megéri megnézni, szigorúan nagykabátban, szado-mazo szett nem játszik... 7 euró a beugró, és az idegenvezetésen kívül midnen magyar.
 

Címkék: hülyeség fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaibatsu 2009.08.17. 23:59:42

big paraszt lehetsz, ha azt sem tudod mit néztél meg...

N@gy 2009.08.18. 08:10:23

szlovákok... pff ennyit érnek...

Bazsiahegyről 2009.08.18. 08:58:39

@zaibatsu: ne si haragudj de ha neked az jön le hogy nemtudom mit néztem meg... akkor szerintem te vagy a paraszt
süti beállítások módosítása