Na de ki az a VaskosTecáné?

 2009.08.23. 20:19

Üdv olvasók!

Ki is lennék én?
Rólam annyit érdemes tudni, hogy nagyon szeretek bicózni, és persze káromkodni, mint minden normális ember :) Általában tolom a sok hülyeséget, de előfordul hogy kifogyok, de akkor kérek a boltban 2L lendületet, mindig feldob, mint hitler a jobbkezét. :D Iskolában általában aludni szoktam, egyszer buktam csak le, amikor megkérdezte a tanár hogy miért vörös a homlokom... Ha valami kéne, vagy viszket a vaginád, dobj egy mélt nyugodtan, én majd megvakarom. Erősségeim közé a felvilágosításokat, a videókat nameg apróbb sztorikat raknám.

Első posztnak egy kis felvilágosítást adnék, mert ügye sok buta ember van a világon :D

Miből is áll pontosan a flörtölés?
Odalötyögsz hozzá és megkérded hogy nem jönne-e el veled betonozni. Tuti siker! :D

Mennyinél esik egy nő teherbe?
Hát tökmindegy hogy 100-al vagy 200-al megy neki a kukásautónak.

Hogyan tanulható a mélytorok technika?
Veszel egy uborkát, és lenyomod a torkán, mint ahogy libát tömik :D

Tényleg biztonságosabb gumi nélkül mint gumival?
Felnin én nem szívesen közlekednék, még megbüntet a rendőr.

Fogamzásgátlót szedek. De "hasmenésem" volt. Így terhes lehetek?
Vigyázz mert szarból csak szar kölkök lesznek.

Milyen gumit ajánlotok?
Nekem a Rubena nagyon bejött, jól csikorog aszfalton. :D

18 cm-es pénisz az inkább jó vagy nem?
Nem, ez nagyon is rossz, szabasd át 10 centisre, odalesznek érte a csajok. :P

Ha megujjaznak és kiszakad a szüzhártya akkor is vérezni fogok?
Nem, te csak egy szívlapáttol fogsz vérezni 10perc múlva.

Milyen az orális szex óvszerben?
Kajak sokkal jobb mint gumi nélkül, persze ha előtte erőspistát evett az asszonyod.

Hogyan maszturbáltok? Miket használtok? Milyen kellékeket? Adjatok nekem is pár ötletet kérlek! Hogy csináljátok?
Általában satuba befogom, majd reszelővel jóóól felizgatom, utána gumikalapáccsal rásózok egy nagyot, és elélvezek. :))

Milyen lehet a WC-n szexelni?
Hát szerény véleményem szerint SZAROS.

Mit kell tenni akkor ha egy fiu penisze lelankad szex kozben?
Ilyen esetben le kell vágni, nincs más megoldás. :S

Szerintetek, ha a szerelem elmúlik, (de a szeretet megmarad, ) "lángra lobbanhat" még a szerelem?
Persze, csak előtte jól körbe kell locsolni benzinnel.

Ha tetszik tetszik, ha nem akkor így jártam. Üdv: VaskosTecáné

Címkék: bemutatkozás felvilágosítás gyakorikerdesek vaskostecáné

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prince Andrew 2009.08.23. 23:13:16

Feldob mint Hitler a jobbkezét...ez most kellett :D
Egy laza piálás után felnézek ide és egy ilyen fogad. Gratula kolléga, megnevettettél az utolsó pár percben míg ébren vagyok :D

Bazsiahegyről 2009.08.23. 23:48:23

na helyes :D aztán csak így tovább... a negyedik úr is remélem hamar ideröffent valamitet :D Már tudom milyen érzés amikor olvasóként reklamálok hogy nincs a blogon új poszt XD

LucifR 2009.08.24. 02:46:31

sztem ezt még gyakoroldmagadban, és jó lesz
sry

Bazsiahegyről 2009.08.24. 05:55:59

@LucifR: Szerintem mindegyikőjük be fog érni. Kis türelem és belejönnek teljesen a srácok :D
süti beállítások módosítása