B*ssza a csőröm rovat 2

 2009.09.10. 09:44

Újra én. Amit mára választottam, az is nagy valószínűleg sok embernek bassza a csőrét. Ez nem más, mint az emberi tudatlanság.
Nagy divat lett mostanában, hogy mindenféle utánajárás nélkül belemagyaráz az ember egy olyan témába, amihez nem ért. És gyakran eléggé paraszt hangvételben. Mert így kényelmes, gondolkodni sem kell hozzá.

Vegyük a példát, ami a legszembetűnőbb manapság. A különböző zenei stílusok elítélése. Kis faluban élek. És nem egyszer hallottam vissza, amit rólam mondott pár öregasszony. Hogy biztos sátánista vagyok, meg biztos minden hétvégén áldozok, meg vért iszok, meg még mi nem...csak mert feketében öltözködök, meg hosszú hajam van. Undorító. És olyanok szólnak meg, akik az ördögimádókat összemossák az Anton Lavey által alapított Sátán Egyházával (legális szervezet), de minderről csak annyit hallott, amit az a TV-nek nevezett világító szemét sugároz. Akit érdekel a téma, nyugodtan olvasson utána, ezzel nem untatok senkit, csak egy példa volt, hogy mennyi hülyeséget össze tud pletykálni az ember.
Aztán vannak például a gothok. Nekem nincs problémám velük, de azokat is megértem akik megvetik őket a különleges életfelfogásuk miatt. Az viszont feldühít, amikor bunkó módon mindenféle gondolkodást mellőzve ide sorolnak minden hasonló stílus kedvelőt. Az meg egyenesen vicces, amikor le-Emozzák a másikat, pedig lehet semmi köze az emohoz.
A legdurvább dolog, amiért szintén csak a tv-t tudom okolni, az a - hogy fogalmazzam szépen meg... - úgynevezett "nemzeti" zenék teljes mértékű elítélése. Én nem megyek az utcán, mellemet verve nagy Magyarországos pólóban, hogy hogy szeretem a hazámat. Nem az én stílusom. De nem is bántok senkit, ha ő így érzi jól magát, nyugodtan csinálja. De az viszont már az én számomra nem érthető, hogy akkor miért lesz egy ilyen emberből egyből nyilaskeresztes karlengető kopasz bonehead szélsőjobboldali skinhead-állat? Mert az emberek nincsenek tisztában a fogalmakkal, és utánanézni meg nagyon fárasztó...szörnyű.
A napokban láttam egy elég lehangoló dolgot. Egy 10-12 év körüli cigánygyereknek ott figyelt a nagy Magyarország medál a nyakában. Gondolta hogy ez biztos menő. Szerintem inkább szánalmas. Olyanok vesznek fel ilyen jelképeket, akik egy határon túli magyar várost nem tudnának mondani...Komolyan mondom, az ilyen dolgokat kellene személyi igazolvány ellenében árusítani, nem a cigit meg az alkoholt. Azt úgyis megszerzi, akármilyen idős. De amire egy kicsit büszkék lehetnénk, azt nehogy mártömegcikké tegyék!

Sajnálom ha a cikkel bárkit megbántottam. Csak elmondtam a véleményem olyan dolgokról, amik nem kicsit tudnak idegesíteni. És sem én, sem ez az oldal nem foglalkozik politikával vagy vallással.

A hétvégén távol leszek. Megyek FeZen-re. Aki velem tart, annak jó szórakozást. A szerkesztők meg tartsák helyettem a frontot.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wesborland 2009.09.10. 10:30:21

Feszülsz vaze (Copyrighted by LucifR)... Igyál egy sört minden nap, és ügyelj rá, hogy az első korty előtt mindig vedd be a recept nélkül is kapható, sőt ingyenesen kapható úgynevezett "leszarom tablettát"...

D4M13N 2009.09.10. 13:53:38

Teljes mértékben egyet értek,hiába nem azonos a zenei izlésünk.DE, régen az ember nem félelemmel engedte ki a barátnőjét,lány avagy fiú kistestvérét az utcára,mert tudta nem lesz gond,ha valaki beleköt majd egy értelmesebb meber elzavarja.Aztán jött az a korszak amikor a cigányság rosszabb agresszívabb és tudatlanabb felétől féltek az emberek nagy része.Most ha az utcán megyek , nem tudom melyik oldalra térjek át,mivel nincs 35ös karom,nem vagyok 130 kiló,és nem tudok negyven féle ütéssel megölni egy csirkét.Most az egyik oldalon teljesen helyesen írtad,Bonehead skinhead tudatlan "éljen hitler"-t zengő 4 általánost végzett emberek kiabálják,vagy a börtöntöltelékek akiket seggbegyömködtek a nem magyarok a börtönbe,a másik oldalol meg a
zok akik félnek és ezért tömegesen verik agyon a "nagymagyarokat".A maradék normális gondolkodású ember meg sétál a kamionnal szembe mert az legalább nem szúrja meg,és nem rúgja fejbe az acélbetkóssal.
És remélem én se fogok megbántani senkit.

Zsiger 2009.09.10. 13:54:38

"De jegyezd meg jól míg a föld kerek, mindíg lesznek seggfejek!" Kalapács Józsi után szabadon. :D

Smoka 2009.09.10. 16:35:11

Egyetértek az előttem szólókkal, a kisebbségi többséget most inkább nem jellemzem mert sajnos nem férne kulturált keretek közé a mondanivalóm, sajnos nekem is van barátnő-utca-roma mesterhármasos storym, de lehet h rossz helyen nőttem fel, esetleg rossz országba. A zene ellentétekről pedig annyit h szerintem ez életkor kérdése h az ember mennyit látott a világból és egy 20 éves kor felett már nem okoz problémát az embernek elfogadni azt h más ember mást szeret, én rapzenét hallgatok főleg de ugyanúgy elmegyek inni a kopasz haverokkal kedden amikor tudom h szerdán a dizsi előtt a másik csoporttal iszok és miért működik ez? mert nem az érdekel mit hallgat hanem h milyen ember, bár igaz, sokan nem veszik a fáradtságot h megismerjék a másikat és ezis annak a "TV-nek nevezett világító szemét"-nek lehet a hibája.

Grat a posthoz.

lizcsi 2009.09.12. 11:09:25

teljesen egyetértek. én is egy nagyon apró 'városban' lakok...csak tahófalvának hívom:D itt is ugyanez megy, egyszerűen hülyének néznek az emberek. jómagam egyébként valami pankféleség vagyok, de ugyanúgy vannak metálos, hungarista, szkinhead, sőt még diszkós haverjaim/barátaim is. ennyit erről...

Bazsiahegyről 2009.09.12. 11:50:18

Én reklamálnék a tisztelt szerkesztő urak felé ismételten hogy nem erről volt szó... napi 1 poszt fejenként és ehhez képest kb 2-3 naponta követtek el valamit. Ha nem akarjátok csinálni szóljatok, ha meg igen akkor nosza álljatok neki becsülettel. Többször nem fogok szólni, inkább bezárom a bazárt.

Smoka 2009.09.12. 12:37:02

@Bazsiahegyről: kárlenne mert szerettem ide járni...

Fiorentina 2009.09.12. 20:55:05

@Bazsiahegyről: Hát így kissé unalmas.... Prince még tartja a frontot, de a többieket nem is látni.

agybunda · http://www.failsite.blog.hu 2009.09.13. 07:40:34

nana, nem kell abbahagyni.
Inkább 2-3 naponta 1 post, mint egy sem:S.

Prince Andrew 2009.09.13. 15:53:50

Én biztos nem hagyom abba. Most hétvégén fesztiválozni voltam, de este ismételten postolok.

Jahh és örülök hogy nagyon sokan hasonló véleményen vannak...már kezdtem félni hogy csak az én agyrémem.

Smoka 2009.09.13. 19:45:26

lehet bővíteni kéne a szerkesztői gárdát

Bazsiahegyről 2009.09.13. 20:49:20

Na ezt már próbáltuk párszor... Sok köszönet/siker eddig nemvolt benne. Tisztelet a kivételnek.
süti beállítások módosítása